Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal Miles Momoh van Hammerfest en RA*W.
De belangrijkste loopbaanvragen van de volgende generatie reclame, marketing en communicatietalenten worden beantwoordt.
RA*W weekend waarin twintig talenten creatieve concepten bedachten voor Maybelline.
Netwerksessie Jongen Honden, Ra*w, Yim, Grolsch, Dawn en Karma Kebab opende positieve dialoog voor duurzamere toekomst.
Digital Out-of-Home challenge samen met Exterion Media.
De eerste sessie gaat over de negatieve impact van stereotypering in reclamewerk.
De jongerenorganisatie start samen met VEA en Result Recruitment de campagne ‘Adopt an Intern’ voor meer stageplekken in de sector.
Twee zusterorganisaties met dezelfde missie bleek verwarrend.
[VIDEO] Mensen van de JongeHonden en RA*W kijken in samenwerking met Embassy of Dutch Creativity vooruit naar deze Cannes-editie.