Floor Busch, strateeg bij Roorda vraagt zich af waar de dappere merken zijn gebleven.
Het is nog onzeker in hoeverre Europese winkels gaan profiteren van het koopjesfestijn.
Tijdens Black Friday lijkt merkcommunicatie van ondergeschikt belang en is er 100% aandacht op sales. Terechte focus of gemiste kans?
Ruim een kwart van de Nederlanders zegt tijdens Black Friday te gaan shoppen, maar Motivaction voorspelt een magerder jaar.
RONDVRAAG | Wat doen H&M, Mediamarkt, Tui en Bol.com met Black Friday?
In dit artikel van DPG Grow lees je hoe je in vijf stappen een succesvolle Black Friday campagne opzet.
Onderzoek van Wunderkind zoomt in op verschillende onderdelen, waaronder prijsvergelijken en duurzaamheid.
De winkelketen gaat dicht op Black Friday en dat is verdacht, vindt het moreel verheven deel van marketingdoenerig Nederland. Wat een onzin.
Door de (web)winkels te sluiten op de commerciële feestdag, vraagt het bedrijf aandacht voor de natuur. Medewerkers doen vrijwilligerswerk.