Leer meer over Turtledove: dé oplossing van RTB House voor gepersonaliseerde advertenties zónder gebruik van cookies.
Lees meer over hoe de klantreis is veranderd bij de aanschaf van een auto en hoe merken hun boodschap moeten personaliseren.
Marketeers zijn nog steeds op het zoek naar alternatieve manieren om advertenties bij hun publiek te krijgen
In dit artikel leggen we uit hoe AI-algoritmes een revolutie teweegbrengen in contextuele targeting technieken.
Lees hoe RTB House de kracht van gepersonaliseerde video tot leven laat komen.
Door het verdwijnen van third party cookies, wordt Deep Learning de belangrijkste methode om inzicht te behouden in grote complexe datasets.
80 procent van alle Nederlandse traffic bevat first-party ID’s en data. Vodafone switcht naar first-party ID's.
Karan Singh, commercieel directeur bij Xandr, deelt vijf stappen om ervoor te zorgen dat uw bedrijf klaar is voor de toekomst
In de post-cookie wereld gaan we aan de slag met first-party data, server-side tagging, data hubs en contextual advertising