Dankzij een waardestijging van maar liefst 40 procent, naar 16 miljard dollar, is Booking.com het meeste waardevolle Nederlandse merk.
Hoe profileren de merken en bureaus zich dit jaar op het Amsterdam Dance Event?
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal Carine van der Heijden van Booking.com.
Gillian Tans moet ebike-merk VanMoof verder helpen groeien in het buitenland. Ze was jarenlang topvrouw van Booking.com.
‘De Machine’, geschreven door drie NRC-journalisten, is een uitzonderlijke prestatie, zegt Max Kohnstamm.
De productiestudio maakt voor de opdracht gebruik van het eigen ontwikkelde creatief automatiseringsplatform Cube.
Cmo Arjan Dijk zegt in interview met nu.nl dat hij meer waardering voor Booking verwacht van Nederlanders. Deskundigen zijn stomverbaasd.
De hotelboekingssite maakt niet bekend welk bedrag er met de sponsordeal gemoeid is.
Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.