Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
tag

A.s.r.

Lees meerLees minder
a.s.r.
Campagnes

a.s.r. zet zijn Vitality-programma in het zonnetje, maar gebruikers zijn ontevreden

Nieuwe campagne zet het Vitality-programma van a.s.r. centraal. De app krijgt na een aangepast beleid één-ster-recensies van gebruikers.

Twijfel
Campagnes

Ook a.s.r. vraagt aandacht voor risico’s op burn-out

De verzekeraar nodigt mensen uit om de ‘gezonde twijfel-test’ te doen.

Goodbye Amersfoortse
Merkstrategie

Verzekeringsmerk De Amersfoortse gaat op in a.s.r.

UPDATE Beide merken werken al sinds 2009 samen als één team, zegt ceo Jos Baeten. Een tv-campagne maakt het verhaal publiek.

premium
Gevalletje waterschade
Merkstrategie

A.s.r. staat op tegen weggooimaatschappij: ‘Het gaat om bewustwording’

In een nieuwe ‘Dit is de tijd van doen-commercial’, wil de verzekeraar consumenten richting duurzaam schadeherstel nudgen.

Campagnes

A.s.r. laat in nieuwe commercial zien dat het leven weer meer buiten gaat zijn

De verzekeraar schetst het beeld dat mensen het buitenleven misschien verleert zijn.

Reclame voor de Vitality-app
Merkstrategie

ASR zegt zijn klanten meer te willen ondersteunen met gezond en duurzaam leven

Hulp met vergroenen eigen woning en verdere uitrol van het Vitality-programma moeten bijdragen aan de verdere groei van de onderneming.

premium
De Vitality app
Merkstrategie

A.s.r.: ‘Sticks heeft ons geen windeieren gelegd, maar nu laten we een andere kant zien’

De Zwolse rapper raakt meer op de achtergrond in de nieuwe a.s.r.-campagne voor de Vitality-app, ‘omdat het niet om hem gaat’.

a.s.r. commercial
Partnerbijdrage

Scoren bij WK Vrouwenvoetbal: a.s.r. doet het

a.s.r bereikte met een crossmediale campagne rondom het WK Vrouwenvoetbal een grote en brede doelgroep én verhoogde naamsbekendheid.

premium
Beeld uit commercial dit is de tijd van doen
Merkstrategie

Sticks gaat bij a.s.r. van ‘Dat vind ik’ naar ‘Dit is de tijd van doen’

De Sticks-campagne van a.s.r. kende lovers en haters. De rapper blijft, maar zijn tone of voice wordt positiever.

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Bedrijfsabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media