Wie doceert, leert en creëert. Vandaar dat Andy Mosmans graag de interactie met studenten aangaat. Meest recent in China.
Er is een snelle opkomst van een nieuw soort merk dat inspeelt op de enorme uitdagingen van de 21e eeuw.
Coca-Cola. Albert Heijn. Nike. Wanneer denk jij aan deze merken, wat voel je en wat is het gedrag wat je gaat vertonen?
Waar denken consumenten aan als ze ‘goed gereedschap’ nodig hebben? Aan bouwmarkten?
Discriminatie gaat, net als branding, over onderscheid maken. Hoe speelt beeldvorming een rol en vindt betekenisgeving eigenlijk plaats?
"Bij het opbouwen van VANMOOF en MISKEEN leerde ik hoe je ze voor je merk laat kwijlen. Ik testte de lessen jarenlang. Nu deel ik ze graag."
Een sonic identity, met een soundlogo, draagt bij aan de herkenbaarheid van grote merken. Mastercard ontwikkelde er onlangs een.
Twee bedrijven van één concern verdelen klanten op basis van levensfases. Kras kreeg een herpositionering. Ana Henriques legt uit.
Wat was er eerst, het merk of de groei?