Een logo, kleur of misschien een slogan? Nee, die niet. Welke dan!?
Een opvallende kleur binnen je eigen categorie, of een combinatie van kleuren, kan toch veel herkenbaarheid oproepen bij consumenten.
Wist je dat marketingteams zich gemiddeld het meest bezighouden met merklogo’s? Maar zijn die de hoeveelheid tijd en aandacht écht waard?
In een serie korte afleveringen neemt presentator Amber Roner je mee in de wereld van de reclamemuziek.
Ontdek tijdens verschillende MIE22-sessies hoe je de effectiviteit van je reclames een flinke boost kunt geven!
In de Reclamemuziek podcast neemt presentator Amber Roner je mee in de wereld van de reclamemuziek
BOEKRECENSIE | ‘Branding’ is een toegankelijk geschreven boek met een sterke verbinding tussen theorie en praktijk.
Tuinmeubelfabrikant Hartman lanceert modulaire loungesets en brengt die via een crossmediale campagne onder de aandacht.
Het Eindhovense TDE, specialist in digitale sportmarketing, presenteert een aangescherpte positionering en visuele identiteit.