#MIE22: De effectiviteit van reclame en de kracht van een muzikale merkstrategie

Ontdek tijdens verschillende MIE22-sessies hoe je de effectiviteit van je reclames een flinke boost kunt geven!

MIE, Nederlands grootste Marketing Insights Event, bestaat 20 jaar en dat vieren we! It’s all about Data & Insights op 20 en 21 september in de Jaarbeurs.

Ontdek tijdens verschillende MIE22-sessies hoe je de effectiviteit van je reclames een flinke boost kunt geven en welke rol een muzikale merkstrategie hierbij kan spelen.

Zo hebben Stichting Adverteerders Nederland (SAN) en MetrixLab bijna 100 cases uit het SAN-archief onderworpen aan een innovatieve, AI-gedreven creatieve evaluatie naar het effect van storytelling in reclame. Ontdek of en in welke mate storytelling bijdraagt aan sterke campagnes!

Bestel nu je ticket met code MNL22WY en ontvang €20,- korting. Je betaalt slechts €129,50! Verzilver je code direct via www.mie.nl!
#MIE22

Ster en DVJ Insights nemen je graag mee in dé learnings uit 15 jaar STER reclame-testen. Onmisbare learnings voor iedere marketeer en insights professional over wat reclame effectief maakt!

Als merk kun je tegenwoordig natuurlijk niet meer zonder herkenbare muziek. TAMBR en Walibi nemen je mee in de wereld van Data-driven sonic branding. Leer hoe data en creativiteit optimaal samenkomen en hoe je met hulp van data een gedegen muzikale merkstrategie ontwikkelt.

Bekijk het volledige programma op mie.nl en bestel nu je ticket met korting.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →