De X-eigenaar levert geen concreet bewijs voor zijn beweringen.
Het socialmediaplatform wil meer verdienen aan merken.
Eerder beweerde Musk nog dat de verliezen meevielen en vrijwel alle grote adverteerders teruggekeerd zijn.
Topvrouw Linda Yaccarino zou over zes weken beginnen, zo claimen bronnen. Twitter-eigenaar Elon Musk gaat haar inwerken.
Adverteerders moeten een abonnement nemen of flink adverteren om een gratis vinkje te krijgen, zo meldt Twitter in een e-mail.
Deze keer in de Elon Musk–Twitter-saga, het einde van Twitter. Eerst zien, dan geloven.
Marktonderzoeker raadt Twitter aan om het bedrijfsimago los te koppelen van het 'persoonlijke merk' Elon Musk.
Rechtbankdocumenten geven een fascinerend inkijkje in absurde prijzen van bestelde merchandiseproducten. Denk aan sokken van 260 dollar.
Een deel van die oplossing bestaat uit de introductie van een duurder, reclamevrije abonnement.