De prijzen in 14 categorieën zijn donderdagavond in Lief Amsterdam uitgereikt.
'Het is een eer om vanaf nul een team op te bouwen bij een jong en snelgroeiend bedrijf.'
Welk bureau werkt voor welke klant, welk merk wisselt van bureau en wie wint welke pitch? We praten je bij over het laatste accountnieuws.
In de afgelopen maanden hebben er geen grote veranderingen plaatsgevonden in de radiowereld, zo blijkt uit de NLO-cijfers.
Onze columnist Evert Bronkhorst vraagt zich af: hoe belangrijk is 'de FM' nog voor de commerciële zenders die nu een frequentie hebben?
Het radiostation breidt de voorsprong op de concurrentie uit, vermoedelijk deels door de 'Foute maand' in juni.
De Belgische zender Joe 70s & 80s is vanaf 1 mei ook in Nederland te luisteren. Qmusic verzorgt de exploitatie.
De gemiddelde luistertijd per dag is in februari - maart iets gedaald. NPO Radio 2, Qmusic en Radio 10 blijven de grootste zenders.
Leapp lanceert een nieuwe campagne genaamd Hieperdeleapp en start samenwerking met Qmusic.