Qmusic grootste zender in november, opmars Radio 5

Radio 538 op 2 in commerciële doelgroep.

123rf.com

Qmusic was in november de grootste zender in zowel de commerciële doelgroep (20-49 jaar) als 13+, zo blijkt uit cijfers van het NMO. De zender van DPG Media heeft in de commerciële doelgroep een aandeel van bijna een kwart (24,7 procent), in 13+ is dat 12,9. 

In 20-49 staat Radio 538 nu tweede met een aandeel van 13,1, voor Radio 10 en NPO Radio 2. Vorige week werd bekend dat Edwin Evers vanaf februari terugkeert met een middagprogramma op vrijdag. 

LuistercijfersNov23

Opmars NPO Radio 5

De procentueel grootste stijger in beide doelgroepen is NPO Radio 5. De zender met popclassics komt in de commerciële doelgroep uit op 0,7 (index 233) en in 13+ staat het publieke station op een gedeelde zesde plaats met Sky Radio (index 120).

Joe, sinds september op de FM, blijft groeien met een aandeel van 5,0 procent in de commerciële doelgroep en 4,0 procent in 13+. Radio Veronica heeft in november de weg naar boven weer gevonden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie