In Nederland blijft chocolademerk samenwerken met De Issuemakers en met Pow Comms.
Het ‘slaafvrije’ chocolademerk gaat de concurrentie aan met M&M’s, Maltesers, Smarties en hazelnootballetjes.
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal Bibianne Roetert van Tony's Chocolonely.
Dit blijkt uit onderzoek van DVJ Insights onder consumenten en marketeers in Nederland.
In de perceptie van het Nederlandse publiek is Tony’s het meest duurzame merk. Het verschil met nummer twee is klein.
Co-branded chocoladerepen en ijsbekers moeten onderstrepen dat Ben & Jerry’s ‘nog dit jaar start’ met cacao inkopen via Tony’s Open Chain.
De ceo van Tony’s Chocolonely stopt ermee en opent komende zomer een nieuw restaurant in Ouderkerk aan de Amstel.
Schaeffer verlaat het chocolademerk al binnen 2,5 jaar.
Afgelopen woensdag werden de Dutch Creativity Awards uitgereikt. Wie wonnen meerdere Lampen en Spinnen en, vooral, wat viel op?