Halal wint in de categorie Film voor LGBT Network ‘We will become better’ een bronzen Leeuw. Eerder won het bureau zilver in Film craft.
Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws vanuit het Cannes Lions International Festival of Creativity 2022.
CANNES LIONS | Afreizen naar Cannes is peperduur en tijdrovend , wat levert het op? ‘We smeden plannen terwijl we ontspannen samen zijn.'
CMO Studio Côte d’Azur | Vanaf het Festival of Creativity vertelt De Jong hoe hij - samen met TBWA - creatieve learnings ophaalt in Cannes.
‘Mijn naam is Peter’ (The Family), A piece of Ajax (One Nil) en Mercedes-Benz (Publicis Groupe) stonden donderdagavond op het wereldtoneel.
De uitbreiding van de toolkit is dinsdag geintroduceerd op het Cannes Lions International Festival of Creativity
Fastfoodketen Chipotle – ooit een van Cannes’ lievelingsmerken – gaf een inkijkje in hun ‘playbook for brand transformation’.
Samsung Fastframe door Cheil Amsterdam en We will become better van LGBT Network door Halal Amsterdam pakken prijzen op het wereldtoneel.
Waar Heineken gisteren riep dat purpose marketing voorbij is, brak Alessandro Manfredi, CMO Dove, er vandaag een lans voor.