De campagne is ook actief in Nederland en België. Winnaars zien hun kunst terug op billboards of mogen langskomen op het Coca-Cola-kantoor.
Voor het eerst brengt Coca-Cola een limited-edition (Creations) drankje ook in Nederland uit.
Coca-Cola Zero krijgt een 7,0, First Choice Cola Zero een 7,2.
Volgens bronnen van Ad Age lanceert Coca-Cola geen internationale tv-campagne tijdens de Olympische Spelen in verband met de mensenrechten.
Het is de eerste kerstcampagne vanuit de nieuwe Real Magic-merkfilosofie.
Account ook deels naar dentsu en in hybride vorm naar bureaus Publicis Groupe en IPG.
Het merk onthult tegelijkertijd een een nieuw perspectief op het beroemde logo: De Hug, ofwel De Knuffel.
UPDATE: Ook de Italiaanse voetballer Manuel Locatelli heeft twee colaflesjes buiten beeld gezet. Heineken moest het eerder al ontgelden.
‘Documentairemaker’ Jake spreekt met experts en drinkers en werkt samen met een privédetective om een nieuwe Fanta-smaak te ontrafelen.