Rik Ledder, voorzitter VIA en ceo TBWA\Neboko, deelt op Adformatie.nl wat hem opvalt in de reclameindustrie.
Wat gaat er de komende tien jaar niet veranderen en is daarmee bepalend binnen B2B-marketing?
Rik Ledder deelt maandelijks op Adformatie wat hem opvalt in de reclameindustrie. Ditmaal over creativiteit en neurodiversiteit.
B2B-marketing is in een fase terecht gekomen waarbij de focus op het product ligt en waarin kopers worden overtuigd met feiten en cijfers.
‘Ons brein is where the magic happens. Daar zouden we net zo goed voor moeten zorgen als een topsporter voor z'n lichaam.'
Op de uitverkochte conferentie voor creatieven spreekt een bont gezelschap over de toekomst van de creatieve industrie.
Waarom een creatieve B2B-award op Cannes Lion niet op een beter moment had kunnen komen.
Onderzoek van LinkedIn wijst uit dat emotie in B2B-campagnes steeds belangrijker wordt. Cannes Lions komt zelfs met de Creative B2B-award.
Animatie vol inzetten op identiteit, visie en creativiteit. Dat is spannend maar ook heel leuk om te doen, met unieke resultaten tot gevolg.