Levi neemt na de maximale termijn van vijf jaar afscheid van de prijs.
Een interview met Anja Froeling, managing partner Selmore Creative Agency, over de Effie-winnende case Škoda Zaterdag.
Wim Jan Zijlstra, head of strategy bij TBWA\Neboko, verklaart het succes van de winnende Effie-case.
Vanaf 20 juni is het mogelijk om cases in te zenden voor de Effie Awards, dé vakprijs voor de marketing- en reclamebranche.
Patritia Pahladsingh en Hans Middelhoek nemen het stokje over van Dick van der Lecq en Mary Hoogerbrugge, die afscheid nemen van de Effie.
Rik Ledder deelt maandelijks op Adformatie wat hem opvalt in de reclameindustrie. Ditmaal over creativiteit en neurodiversiteit.
De milieuorganisatie wist de prijsuitreiking vorig jaar te kapen, maar daar steekt de vakprijs nu een stokje voor.
Alfred Levi in gesprek mede-hoofdjurylid Hans Middelhoek over de kwaliteit van de inzendingen van 2022 en de meest opvallende trends.
VIA-directeur Saskia Baneke en bvA-directeur Henriette van Swinderen lichten de laatste ontwikkelingen rondom de Effie Awards toe.