Fitzroy not amused dat het opduikt in communiqué voor media, Vengean zegt dat het ‘een ode’ wilde brengen.
Fitzroy bedacht de actie. De rouwband is ontworpen door kunstenaar Piro.
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal Marnix Tiggeloven van Fitzroy.
De activatie, real-time muziek die met de reiziger mee verandert, is ontwikkeld door Fitzroy en Circus Family.
De campagne, van de hand van Fitzroy, moet het merk verbreden van functioneel naar emotioneel, aldus cmo Charlotte Zelders.
Het duo komt van Wunderman Thompson en is een oude bekende van Fitzroy.
De Nederlandse game Horizon Forbidden West is via een campagne zicht- en tastbaar in grote steden.
Lay’s x Subway Teriyaki wint Iconische Restaurant smaken-campagne van het Pepsico-merk, de jas is ontwikkeld om de smaak te eren.
Het Danone-merk vraagt de doelgroep smaakcombinaties te bedenken en vereenvoudigt het instuurproces middels Whatsapp en ontwikkelde emoji's.