Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal Mischa Schreuder van Fitzroy.
De pitch ging tussen vijf bureaus. Het familiebedrijf mag zich naar eigen zeggen meten met partijen als Landal en Center Parcs.
Met selectie van nieuw bureau komt er een einde aan negenjarige samenwerking met Dear Amsterdam.
Met een in zand geschreven boodschap vroeg Smyle aandacht voor zijn milieuvriendelijke tandpasta.
Ook Febo, Hema, Linda, Tikkie en Gig Hard Seltzer presenteren royale inhakers.
Het meest opvallende campagnenieuws van deze week.
Oprichters zijn Iris Minnema, Daan de Raaf, Joey Boeters en Nik Sluijs. De laatste twee zijn na 10 maanden vertrokken bij Fitzroy.
Het duo volgt Joey Boeters en Nik Sluijs op die elders de kans kregen om versneld zelf te gaan ondernemen.
Fitzroy not amused dat het opduikt in communiqué voor media, Vengean zegt dat het ‘een ode’ wilde brengen.