Abovo Maxlead wint mediapitch VGZ

Na pitch tussen vijf bureaus.

Eva Eikhout is de nieuwe ambassadeur van VGZ.

Na een uitgebreide pitch tussen vijf bureaus heeft zorgverzekeraar VGZ gekozen voor Abovo Maxlead als nieuwe full-service mediabureau. In de gevraagde dienstverlening gaat het bureau werken voor de diverse merken van Coöperatie VGZ en helpen met media, content en performance marketing. Ivonne Boumeester van 3MO begeleidde het pitchproces.

Het account was eerder ondergebracht bij MediaCom.

De keuze voor Abovo Maxlead is vooral gebaseerd op de match in aanpak en mensen, de benoemde groei voor de campagnes, kennis van specifieke doelgroepen en digitale verbeteringen in performance marketing en content. De cultuur van beide organisaties toont veel gelijkenissen met aandacht voor duurzaamheid en de wens voorop te lopen. De samenwerking is inmiddels begonnen en er volgt een grote najaarscampagne.

Karlijne Bos, team lead merk & campagne van Coöperatie VGZ: 'Wij werden inhoudelijk door meerdere bureaus geprikkeld. Bij onze keuze voor Abovo Maxlead was vooral de persoonlijke klik de doorslaggevende factor. Ook was het bureau duidelijk op zoek naar sterke samenwerking met ons reclamebureau Fitzroy. Al met al voelden wij de ondernemende mentaliteit en toonde het team van Abovo Maxlead op meerdere momenten het nodige lef. VGZ als merk heeft dat DNA ook.'

Willem-Albert Bol, ceo Abovo Maxlead: 'Wij merkten in het proces dat VGZ duidelijk wilde horen hoe wij zaken in praktijk brengen. Geen woorden maar daden. Door de open sfeer in gesprekken was er ruimte voor de kritische noot. Die eerlijkheid werd gewaardeerd en schept een goede basis om nu samen aan de slag te gaan.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie