Chocomel lanceert eerste internationale campagne in het bestaan van het merk: ‘It’s all good! When life gives you Chocomel’
Zij gaan een samenwerking aan voor het plaatsen van installaties die de uitstoot van ammoniak tot 70 procent kunnen beperken.
De broeikasgasuitstoot van melkvee staat in toenemende mate onder druk, FrieslandCampina en DSM zeggen in staat te zijn dat terug te dringen
Hiervoor was Jansen-Rentmeester marketing director Campina & Mona en sustainability communication lead voor Nederland.
Brand manager van Optimel Irene Kros legt uit hoe de campagne tot stand gekomen is en wat het merk wil bereiken.
De lobbyclub wil de transitie van dierlijke naar plantaardige eiwitten versnellen. ‘Unilever is een echte voorloper.'
Van der Vleuten wordt eindverantwoordelijk op marketing voor KFC Northern Europe.
Mona verlaat het verwen-domein niet, maar spreekt tegenwoordig liever van ‘social pleasure’.
Het zuivelmerk koppelt aan de toevoegingenreductie de campagne: ‘Smaakt lekker, voelt goed.’