KFC stelt Trix van der Vleuten (ex-Kraft Heinz) aan als Chief Marketing Officer

Van der Vleuten wordt eindverantwoordelijk op marketing voor KFC Northern Europe.

Trix van der Vleuten
KFC

KFC Northern Europe heeft Trix van der Vleuten (38) benoemd tot Chief Marketing Officer (CMO). In die rol wordt ze verantwoordelijk voor het neerzetten en uitvoeren van de visie die langetermijngroei van het merk moet gaan genereren in Nederland, Scandinavië en België.

Van der Vleuten vervulde in haar carrière marketingfuncties bij verschillende bedrijven, waaronder Kraft Heinz, FrieslandCampina, Grolsch en Pepsico. Na Kraft Heinz nam ze een korte sabbatical, waarna nog twee interimklussen volgde (onder andere Philips).

KFC Northern Europe (onderdeel van Yum! Brands), heeft in Nederland, Scandinavië (binnenkort ook België), nu bijna 80 restaurants. KFC wil zich als bedrijf positioneren met veel aandacht voor de ontwikkeling van alle medewerkers.

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie