Joris Cornielje aan de slag als creatief directeur bij Gravity

Met zijn komst versterkt Gravity de focus op creatieve concepten, strategie en digital consultancy.

Vlnr: Marco Groenendijk, Joris Cornielje en Anita Blankestijn.

Binnen het digitale bureau wordt Cornielje verantwoordelijk voor de creatieve vertaling van digitale oplossingen. Als zodanig gaat hij een nieuwe rol invullen. Hiervoor vervulde hij creatieve en strategische rollen bij onder andere DEPT en MediaMonks.

Managing director Marco Groenendijk omschrijft Cornielje als 'een bruggenbouwer en een conceptor met een sterke digitale inslag'. Groenendijk: ‘De expertise die Joris meebrengt realiseert voor Gravity ook weer een nieuwe koers in het bedrijf.'

Cornielje vult aan dat Gravity een relatief jong bureau is dat midden in een groeifase zit en steeds vaker in de conceptfase van (innovatie)trajecten en campagnes wordt betrokken, waardoor er ruimte is voor meer strategische en conceptuele expertise.

 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie