Slootweg in directie Advance

Mediabedrijf Advance heeft haar management versterkt met reclameman Frits Slootweg.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Slootweg heeft brede ervaring aan client services- en managementkant. Hij begon zijn carrière bij Noordervliet en Winninghoff (later Leo Burnett) en was actief bij Ogilvy & Mather in Johannesburg, Toronto en Rotterdam en McCann Erickson. In 1997 deed hij samen met partner Bert Smidt een management buy-out van het bureau Data Gold. Sinds 2005 opereert Slootweg als consultant voor diverse opdrachtgevers.

Ceo Frans de Vries van Advance: ‘Advance is het afgelopen jaar enorm gegroeid. Daardoor is de behoefte ontstaan aan meer structuur en een ervaren management dat gewend is complexe creatieve processen te managen zowel intern als bij onze klanten. In Frits hebben we een doorgewinterde manager gevonden die Advance verder zal helpen bij onze groei.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie