Creatie & Campagnes

Hoe 'De Don' verdween - een reconstructie

Erwin Wijman, blogger | 3 november 2017, 11:26

Als het aan Ron Walvisch ligt, zijn binnenkort alle sporen van het boek 'De Don', van en over oud-reclameman Don Schothorst, uitgewist.

'Schothorst is de man die slogans als ‘Melk. De Witte Motor’ en ‘Het Zwitserlevengevoel’ bedacht.’ Het staat terloops in een tussenzinnetje, in een aankondiging van het boek De Don, geschreven door Don Schothorst (samen met schrijver Renee Kelder). De aankondiging staat in de Volkskrant van 20 mei 2...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items don schothorst