Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
auteur

Aart Lensink

Lees meerLees minder
  • Oatly-fabriek in Zweden
    foto ANP
    Blog / 18 August 2022 - 16:01

    Opgewarmde Oatly in de koffie is fijner dan beleggen in Oatly

    Het feestje is voorbij. Beleggers in Oatly huilen tranen met tuiten.

  • Feestende jongeren op MassiveMusicxMediaMonks-party in Cannes
    Blog / 4 July 2022 - 7:58

    Het schuldgevoel van de Cannes-ganger

    Reclamecalvinisten bezoeken massaal Cannes en doen daarna boete op LinkedIn.

  • Over ouderen in reclame hebben we geen mening, stelt Lensink
    Diversiteit / 10 June 2022 - 11:07

    Ouderen niet welkom in inclusieve reclamewereld

    Inclusiviteit is heel belangrijk, maar ouderen passen niet in het overzicht van de diversity officers in de reclamewereld.

  • Beeld dat Unilever gebruikt bij een stuk over het belang van merken met een pupose
    Blog / 14 February 2022 - 15:51

    De piek van purpose ligt achter ons, relevantie maakt z'n comeback

    Purpose was jarenlang een warme en veilige deken. Maar de piek ligt achter ons. Het is tijd voor de volgende fase.

  • Blog / 7 December 2021 - 16:16

    Grote campagne pro-vaccinatie of grote campagne pro-BMI-verlaging?

    150 merken zijn in Duitsland een campagne gestart om ongevaccineerden te overtuigen een prik te halen. Aart Lensink denkt er het zijne van.

  • Blog / 24 November 2021 - 16:01

    Tijd voor vernieuwing in uitgeefland, nichepublishers hebben opvolgers nodig

    Wat hebben de branieschoppers in medialand eigenlijk bereikt? En: wordt er een beetje geld verdiend? Aart Lensink analyseert.  

  • premium
    123rf
    Contentmarketing / 6 July 2021 - 11:30

    Contentmarketing, 10 jaar na de oerknal

    Contentmarketing kwam met een big bang. Speelt het nu een serieuze rol in merken bouwen of is het vooral een zwart gat voor marketingbudget?

  • Gedragsverandering / 10 March 2021 - 9:45

    Coronacommunicatie: groep A (geen centje pijn) vergeet groep B (raakt alles kwijt)

    Er wordt weggekeken van de schade die zelfstandigen en kleine mkb'ers lijden door de maatregelen.

  • Zin in!
    Shutterstock
    Blog / 2 December 2020 - 10:31

    De Nieuwe Vrolijkheid is in aantocht

    Het nieuwe jaar komt eraan. Met goed nieuws voor consumenten: de reclamecampagnes zullen een stuk vrolijker zijn. Net als in de seventies.

  • Heinz to Home
    https://heinztohome.co.uk/
    Blog / 6 May 2020 - 10:12

    Recessiemarketing: volop kansen om legendarisch te worden

    Marketeers en creatieven kunnen in deze periode legendarisch worden. Vooralsnog doen de meesten aan kluitjesvoetbal.

  • Blog / 2 April 2020 - 20:22

    14 inzichten voor het beste corona-strijdplan voor marketeers

    Na de visionairs komt de visie en de aanpak. Aart Lensink deelt gedachten en ideen voor een aanvalsplan voor marketeers.

  • 123rf
    Blog / 1 April 2020 - 13:10

    13 trendwatchers en visionairs over de wereld na de coronacrisis

    Wat verandert door deze crisis? Stukken van visionairs. Van Mark Ritson en Yuval Noah Harari tot Daniela Hooghiemstra en Adjiedj Bakas.

  • Media / 26 February 2020 - 17:15

    Wat is er toch aan de hand bij BNR?

    De uitdager van Radio 1 lijkt deze ambitie te hebben losgelaten.

  • ANP
    Blog / 26 February 2020 - 9:32

    Wat is er aan de hand met BNR?

    Van 1,1 naar 0,6 procent marktaandeel in tien jaar. Waar zijn de luisteraars heengegaan en vooral waarom zijn ze afgehaakt?

  • Het gouden verhaal
    123rf
    Contentmarketing / 10 February 2020 - 16:31

    De opmars van de verhalende economie – gouden kansen voor ‘het vak’

    We kunnen met onze verhalen zelfs de economische voorspoed van een land bepalen.

  • Happily ever after
    123rf
    Contentmarketing / 20 August 2019 - 10:31

    Huwelijk tussen reclame en content

    Veel contentmarketeers blijven zich bezighouden met content die gevonden dient te worden. Met de legendarische contentberg tot gevolg.

  • NIet vechten jongens!
    Uit: We Believe: The Best Men Can Be | Gillette (Short Film)
    Purpose Marketing / 7 August 2019 - 12:12

    Geldt ‘go woke, go broke’ voor Gillette of moet het merk geduld hebben?

    Wat is er nu meer woke dan mannen vertellen dat ze allemaal ploerten zijn?

  • Een gouwe ouwe, in 1983 bedacht door Theo Postma (bureau Campbell Ewald).
    https://www.zwitserleven.nl/
    Blog / 23 April 2019 - 9:50

    Van klimaatdrammer tot paskamermoord: waarom reclametekstschrijvers verliezen van spindoctors en journalisten

    Zijn de huidige copywriters bij reclamebureaus zoveel minder geworden dan de lichting van Jaap Toorenaar?

  • Loeki de Leeuw
    Ster
    Blog / 19 February 2019 - 9:59

    BVA rouwt onnodig om reclamevrije NPO

    Bij de BVA zijn ze sip, omdat het kabinet de omroep reclamevrij wil maken. Terwijl dat idee zeker dertig jaar te laat komt.

  • Het is vijf voor twaalf!!!
    123rf
    Blog / 1 February 2019 - 9:59

    De onstuitbare opmars van ‘vijf-voor-twaalf-marketing’

    De consument moet onmiddellijk z’n gedrag veranderen want anders gaat de consument ten onder, aldus de reclame.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • …
  • Laatste pagina 7

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media