Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
  • Dag van de audio

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
  • Dag van de audio

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 22 July 2014 - 19:42

    Google Knowledge Graph: intelligente zoekmachine

    De Google Knowledge Graph beïnvloedt en beperkt mogelijk de traffic naar jouw website: informatie over je thema wordt bij bepaalde zoektermen door deze functie al getoond zonder dat de gebruiker door hoeft te klikken. Met deze toelichting op de functie weet je op welke punten je als marketeer extra moet letten.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 23 June 2014 - 15:56

    Wordt iBeacon een gamechanger in de m-commerce?

    De verbinding tussen e-commerce, m-commerce en de traditionele fysieke handel wordt sterker gemaakt met de ontwikkeling van de iBeacons.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 22 May 2014 - 15:20

    Optimalisatie + geduld = search succes

    Onlangs bleek uit de DM Barometer dat meer dan 70 procent van de marketeers in Nederland search marketing ontzettend belangrijk vindt.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 23 April 2014 - 9:18

    Klant zoekt relatie

    Veel bedrijven die hun sales willen verbeteren, focussen zich nog vaak op quick wins. De leads die nu 'binnengehaald’ worden, zijn het bewijs dat een campagne werkt. In het kader van never change a winning team draaien ze die campagne dus een volgende keer weer. Met een analyse aan de hand van het Customer Lifetime Value-model komen veel van hen echter tot de conclusie dat er betere resultaten en meer omzet gegenereerd kunnen worden. Zowel online, als in combinatie met andere kanalen.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 2 April 2014 - 11:27

    4 modewoorden binnen online display advertisement

    Nieuwe technieken en daarbij nieuwe modewoorden overspoelen het digitale reclamelandschap. Men houdt er de gewoonte op na om veel nieuwe termen te ontwikkelen en er vervolgens een aantal varianten op te bedenken. Daarom een toelichting op belangrijke begrippen binnen online display advertisement.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 12 February 2014 - 15:27

    PAN-gedragscode voor de gewone marketeer

    Affiliate netwerken en conversieattributie: abracadabra voor veel marketeers. Maar ze worden met de dag belangrijker.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 6 February 2014 - 11:30

    Van mobile bezoeker tot loyale klant

    Met een groeiend aantal smartphones en tablets in Nederland is het presteren van de webshop op deze mobiele apparaten van grote invloed op conversiesucces. Deze blogpost beschrijft enkele belangrijke elementen om het succes van uw webshop op mobiele apparaten te vergroten.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 16 January 2014 - 11:33

    Hoe 'evil' zijn domotica?

    Google legt 3,2 miljard dollar neer voor 'domotica specialist' Nest Labs. Daarmee krijgt het zoekbedrijf ook inzicht in het gedrag van consumenten thuis. Moeten we ons zorgen maken?

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 16 December 2013 - 16:28

    Grenzeloos e-commercesucces is geen rocket science

    In augustus van dit jaar voorspelde Nielsen dat cross border shopping 16 procent zou gaan uitmaken van de groei in global online sales in 2013.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Purpose Marketing / 28 November 2013 - 17:00

    Vijf digitale trends en verwachtingen voor 2014

    Zo tegen het einde van het jaar blikt ieder bedrijf terug op eerder gemaakte plannen en behaalde doelen, zo ook bedrijven in het online-mediavak. Voor je het weet staan we met elkaar op Kerst- en Nieuwjaarsborrels en delen we wat de highlights waren. En dat mag wat mij betreft ook! De economie groeit weer en het consumentenvertrouwen vertoont een stijgende lijn. Digital als geheel zit nog steeds in de lift en ook de groeicijfers van verschillende online marketingkanalen nemen toe. De sterke groei die ik voo

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media