Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
auteur

Betteke van Ruler

Lees meerLees minder
  • meisje met 28
    Blog / 14 May 2020 - 9:36

    28 criteria om het juiste communicatiebureau te selecteren

    Betteke van Ruler verzamelde de punten waarop 'communicatie' de kennis en ‘handjes van een bureau of zzp’er kiest.

  • Paul Polman
    Blog / 17 February 2020 - 17:10

    Paul Polman had een visie, maar niet op communicatie. Daar ging het mis

    In Jeroen Smits boek over Unilever-topman Paul Polman wordt pijnlijk duidelijk dat slechte communicatie zijn purpose ondermijnde.

  • PR moet aan eigen PR werken
    Blog / 8 July 2019 - 16:55

    Het communicatievak onderschat enorm dat het aan zijn eigen PR moet werken

    Het is ons vak om alles te weten van imago en reputatie, maar ondertussen worden die van Communicatie behoorlijk verwaarloosd.

  • Blog / 1 May 2019 - 21:43

    ‘Irritante campagne’ KLM laat zien waarom communicatie en marketing moeten convergeren

    Ergernis bij een onderneming die twee boodschappen de wereld in stuurt die elkaar nog tegenspreken ook.

  • premium
    Connectie
    Interne communicatie / 1 May 2019 - 15:53

    Wat communicatie en marketing verbindt

    Marketing- en communicatieafdelingen hoeven niet te integreren, maar moeten wel meer naar elkaar kijken, stelt Betteke van Ruler.

  • Specialist gedragsverandering Reint Jan Renes
    Carriere / 19 February 2019 - 16:26

    5 wetenschappelijke inzichten waar communicatieprofessionals écht wat aan hebben

    Welke wetenschappers moet je volgen voor hulp in je dagelijkse werkpraktijk en wat zijn hun lessen? Betteke van Ruler geeft inzicht.

  • ING-aandeelhoudersvergadering
    PR / 4 October 2018 - 10:16

    Betteke van Ruler: Topmanagers beseffen niet hoe complex communicatie is

    Veel organisaties hebben te weinig oog voor het belang van goede communicatie bij vertrouwen, stelt Betteke van Ruler.

  • premium
    Customer experience / 2 March 2017 - 12:05

    7 keuzes die de communicatieprof moet maken om van waarde te blijven

    Het communicatievak groeit weer – gelukkig. En het is in verandering. Wat zijn de kwesties waaraan je moet werken?

  • Blog / 23 December 2016 - 14:33

    Onderzoek móet, maar het online survey kan de sloot in – het laat de werkelijkheid niet zien

    Ga liever observeren en hoor hoe mensen over iets praten.

  • placeholder
    Blog / 16 November 2015 - 10:14

    Dit zijn de 7 regels voor een geslaagde dialoog

    Een dialoog is niet zozeer een methode van spreken maar vooral van luisteren

  • placeholder
    Blog / 29 July 2015 - 7:46

    Hoe kom je aan goede strategie? Door ergens voor te durven gaan

    En bedenk in de uitvoering voortdurend of je wel het goede doet.

  • placeholder
    Customer experience / 13 November 2014 - 10:07

    De 7 eigenschappen van de effectieve communicatieprofessional

    Welke kenmerken zijn nodig om onmisbaar te zijn?

  • placeholder
    Blog / 22 April 2014 - 8:53

    5 tips voor een goede communicatiescrum

    Scrum helpt je om richting te bepalen en je taken te structureren, ook in de communicatiepraktijk.

  • placeholder
    Targeting & segmentatie / 7 March 2014 - 10:09

    Hoe de commprof kan bijdragen aan het herstel van vertrouwen

    Het is niet best gesteld met het vertrouwen in onze instituties. Niet in het bedrijfsleven, niet in de overheid, en niet in de media. Welke rol kan de communicatieprofessional spelen om dit beschadigd vertrouwen te herstellen?

  • placeholder
    Blog / 13 February 2014 - 11:16

    Heeft de wetenschap behoefte aan meer contact met de praktijk?

    'Houden we ons nog wel met de goede dingen bezig?', vroegen de organisatoren van het Etmaal van de Communicatiewetenschap zich af in het slotdebat. Meer contact met de praktijk kan geen kwaad, zo luidde het oordeel.

  • placeholder
    Blog / 6 January 2014 - 9:47

    Taal is hogere wiskunde

    Prof.dr. Jan Renkema nam eind november afscheid als hoogleraar tekstkwaliteit aan de Universiteit Tilburg.Zijn afscheidscollege, op zijn site te bekijken, is een must voor iedere communicatieprofessional.

  • placeholder
    Blog / 18 December 2013 - 12:32

    Nuttige tips voor de reputatiemanager

    Wat moet de reputatiemanager van de Rabobank het eerst gaan doen? Intern de discussie voeren over wat goed gedrag is en hoe je de corporate silence doorbreekt.

  • placeholder
    Merkstrategie / 12 December 2011 - 15:49

    Lewis PR wint European Excellence Award 2011 voor SIRE campagne

    De Beurs van Berlage in Amsterdam was 8 december j.l. het decor voor de prijsuitreiking van de European Excellence Awards 2011, georganiseerd door Communication Director, het maandblad van de European Association of Communication Directors (EACD).

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adfobase.nl
  • Adfoshop.nl
  • Marketing Intelligence
  • Communicatie Intelligence
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Bedrijfsabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media