Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
auteur

Frans Blanchard

Lees meerLees minder
  • Big Mac of Mighty Mac?
    https://www.supermacs.ie/
    Blog / 15 March 2019 - 14:29

    Hoe groot is de kans dat McDonald’s het woordmerk ‘Big Mac’ voorgoed kwijt is?

    Lukt het McDonalds in hoger beroep om deugdelijk bewijs te leveren dat het merk gebruikt is in Europa?

  • Dora Koekjes
    Verkade
    Campagnes / 13 February 2019 - 14:28

    Dit moet u weten over de gewijzigde Reclamecode voor Voedingsmiddelen

    De wijzigingen moeten kinderen verder tegen reclame beschermen. Maar de Consumentenbond vindt de aanpassingen niet ver genoeg gaan.

  • Mustang mag niet te snel in reclame
    Ford
    Blog / 22 November 2018 - 13:27

    Autoreclame mag geen snelheid suggereren

    In reclame moet door automerken op eieren worden gereden.

  • Frans
    Blog / 6 September 2018 - 16:46

    Yoko Ono maakt bezwaar tegen John Lemon frisdrank

    Een Poolse frisdrankfabrikant mag geen inbreuk meer plegen op het door Ono gedeponeerde frisdrankmerk John Lennon.

  • 123rf
    Blog / 12 June 2018 - 15:16

    Reclamefolderbeleid Amsterdam in strijd met Grondwet en EVRM

    Het folderbeleid, dat sinds 1 januari voor de reclamefolder in Amsterdam geldt, schendt vrijheid van nieuwsgaring en privacy van burgers.

  • Hema of Levi's?
    Tribunal de Commerce Francophone de Bruxelles
    Merkstrategie / 18 May 2018 - 10:07

    Merkinbreuk op Levi’s kost Hema 4,5 miljoen euro

    'Zoveel mogelijk laten lijken op' is niet altijd zonder risico. Dat ondervond Hema deze week bij de Brusselse rechter.

  • Max Verstappen look-alike
    Picnic
    Blog / 2 May 2018 - 12:30

    Humor geen vrijbrief voor schending portretrecht Max Verstappen

    De persaandacht voor de zaak Picnic vs. Max Verstappen levert de online supermarkt een veelvoud aan publiciteit op.

  • Blog / 1 June 2017 - 13:38

    Picnic verstapt zich niet aan Max

    Max Verstappen was 'not amused' met de parodie van Picnic en ondernam juridische stappen. Wat zei de rechter?

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 30 March 2015 - 16:15

    Plagiaat ligt voortdurend op de loer in de reclame

    Voorbeelden van 'soundalike' en 'lookalike'; een paar mooie uitspraken van de rechter uit het verleden.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 4 March 2015 - 18:19

    Wij van WC Eend adviseren Juristen

    Waardegroei van ondernemingen vereist meer aandacht voor auteurs- en merkenrecht in de dagelijkse marcom praktijk.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 27 February 2015 - 13:34

    Creatief talent overboord door knijpen op kosten

    Langere betalingstermijnen en kortere relaties lossen geen problemen op. Zij kunnen die op termijn zelfs vergroten.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 7 July 2014 - 20:00

    Reclame kan risky business zijn

    De Suarez-case maakte duidelijk welke risico's aan reclamemaken met sterren verbonden zijn.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 26 June 2014 - 12:00

    A Game with a Bite

    Het gebruik van portretten in communicatie is niet zonder risico.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 26 May 2014 - 8:00

    Wereld Voetbal Ambush Marketing

    Nu Real de Champions League heeft gewonnen kan het WK 2014 echt los. En de marketing eromheen. Wat mag en wat niet.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 18 March 2014 - 15:42

    Nog iemand behoefte aan Utopia?

    Als je met andere ogen kijkt zie je vanzelf de oplossing.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 20 February 2014 - 11:24

    Aansprakelijkheid voor online reviews

    Wie kan ik aanspreken als ik mij door de reviews laat leiden en vervolgens teleurgesteld word?

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 4 February 2014 - 13:57

    Sotsji: no ambush this time

    Er schijnt vooralsnog teleurstellend weinig te worden ingehaakt op de Olympische Winterspelen. Maar Philips doet zijn best.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 4 December 2013 - 20:38

    Gedragscode Promotionele Kansspelen wijzigt

    Met ingang van 1 januari 2014 gelden vernieuwde regels voor promotionele kansspelen.

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media