Het aanbod is inmiddels groter geworden dan de beschikbare kijktijd van consumenten. Disney blijft daarom inzetten op kwaliteit.
Wil je op digitaal gebied voet aan de grond krijgen, dan moet je je distributie zelf in handen nemen, stelt Marc Adriani van Talpa Radio.
De consument kijkt steeds meer online video. De omzet van advertenties in online video daalt echter. Hoe is het tij te keren?
Henry Robben is Professor of Marketing aan de Nyenrode Business Universiteit. Hij ziet niets in specifieke marketingafdelingen.
‘Ik kan het!’ Met die kreet lanceert Gamma een reclamecampagne waarin te zien is hoeveel plezier het geeft om je woning te verduurzamen.
Ben Tiggelaar vertelt waarom mensen veranderen vaak moeilijk vinden, en hoe je mensen uiteindelijk tóch mee krijgt.
Zo transformeerde Bergman Clinics van cosmetisch kliniek tot keten van focusklinieken.
Met zijn bedrijf Airborne helpt Michiel Cremers merken bij het ontwikkelen van een audio content strategie. Op Content.19 legt hij uit hoe.
Met het Mobile Innovation Lab bivakkeert SAP letterlijk bij klanten . Karin Slenders legt uit wat ze daar precies doen.
Ariën Breunis spreekt op Content.19. Tijdens zijn workshop laat Breunis zien waarom content weliswaar king is, maar strategie de aas.
Carlijn Postma is oprichter van The Post, en schreef een boek over bingemarketing.
Sinds 2017 heeft Transavia een eigen contentstudio. Vanaf dat moment maakt een team van eigen mensen bijna alle videocontent zelf.
Mandy van der Wal van TMG over de laatste trend op het gebied van online video: Telegraaf streeft naar negentig video's per dag.
Tom Ruijgrok, werkzaam bij Online Video Platform Blue Billywig is dit jaar een van de sprekers tijdens het Online Video Event.
Roeland Dietvorst is eigenaar van Alpha One, dat zich richt op neuromarketing. Hij is een van de sprekers tijdens het Online Video Event.
De Esprix-jury heeft dit jaar 33 nominaties toegekend. Roel Welling en Nathalie Peters vertellen over de opzet, de trends en de uitreiking.
Op de eerste Effie Campus op 11 juni delen case-schrijvers hun kennis en wordt dieper ingegaan op winnende cases uit het recente verleden.
Tijdens het Online Video Event spreekt Tim Zuidgeest over neuromarketing: hoe je met gegevens uit het brein video's verbetert.
Vier jaar geleden ging bij Nuon een verandertraject van start. De focus lag met name op het salesmoment, nu ligt die volledig op de klant.
Tijdens het Customer Experience Event laat Tom de Ruyck een ander geluid horen: kijk verder dan technologie alleen. Hier vertelt hij waarom.