Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
auteur

Jaap Bartelds

Lees meerLees minder
  • Michael Plein
    Michael Plein
    Bureaus / 4 November 2022 - 12:06

    Michael Plein (Triple) over de war on talent: 'Met geld alleen red je het niet'

    In de ‘war on talent’ ziet Michael Plein van Triple mogelijkheden om medewerkers aan zich te binden.

  • Kim Verhaeghen
    Kim Verhaeghen
    Bureaus / 28 October 2022 - 13:30

    Kim Verhaeghen (Springbok): ‘We doen overnames om expertise uit te breiden ’

    Medeoprichter en ceo Kim Verhaeghen van Springbok deelt zijn visie op het huidige bureaulandschap en op het nut en belang van overnames.

  • Marjan Straathof
    Marjan Straathof
    Merkstrategie / 27 October 2022 - 14:00

    Marjan Straathof over bureauprofilering: ‘Zonder prijswinnende projecten kom je er niet’

    Marjan Straathof (Dept) over het veranderende bureaulandschap en over de (marketing)sleutels die hebben geleid tot het succes van Dept.

  • Marius Lang
    Marius Lang
    Digital transformation & tech / 24 October 2022 - 16:30

    Marius Lang (Lego): ‘Het werk van een marketeer is diverser dan ooit’

    Marius Lang is general manager Benelux bij Lego, de blokjes die dankzij technologie straks ook digitaal te beleven zijn door kinderen.

  • Koert van Mensvoort, foto: Walter Kallenbach
    Koert van Mensvoort
    Digital transformation & tech / 27 September 2022 - 8:44

    Koert van Mensvoort: 'We nemen mensen mee op een reis naar de toekomst'

    Next Nature exposeert in het Evoluon, dat weer open is voor publiek. Oprichter Koert van Mensvoort vertelt over zijn plannen en projecten.

  • Ralph Rijks
    Ralph Rijks
    Merkstrategie / 23 September 2022 - 15:15

    CMO Ralph Rijks van Zalando: ‘Een crisis is zowel gevaar als een kans’

    Ralph Rijks is sinds 2020 Global VP Marketing voor Zalando en ziet de crisis vooral als een kans. 'Het kan een leerzame ervaring zijn.'

  • Thecla Schaeffer
    Digital transformation & tech / 22 September 2022 - 14:05

    Thecla Schaeffer richt zich na Tony's op NFT's. Niet als marketeer, als maker

    De ontdekkingstocht voor merken in Web3 is in volle gang. Thecla Schaeffer onderzoekt dit vanuit de creatiekant.

  • premium
    Fons van Dyck
    Merkstrategie / 30 November 2021 - 14:54

    Fons van Dyck (BBDO Belgium): 'A-merken moeten salient zijn'

    GROTE MARKETING ENQUÊTE 2021 | 'Wil je als merk geliefd worden, dan moet je eerst bekend zijn.'

  • premium
    Ine Stultjens
    Auping
    Merkstrategie / 23 November 2021 - 11:03

    Ine Stultjens (Auping): ‘Je kunt zeker zonder inhaken’

    GROTE MARKETING ENQUÊTE 2021 | Je moet volgens Stultjens niet willen inhaken om het inhaken. 'Doe het alleen als het bij je merk past.'

  • premium
    There's more technology where this came from
    Shutterstock
    Digital transformation & tech / 17 November 2021 - 17:11

    Eva de Vries (Microsoft): ‘Niet blindstaren op alleen maar data’

    Volgens De Vries hoeft niet elke marketeer data scientist te zijn. 'Juist teamspel is belangrijk.'

  • Madeleen van de Pol
    Madeleen van de Pol
    Merkstrategie / 7 October 2021 - 16:00

    Madeleen van de Pol van AFAS: ‘Wat is belangrijker, merkbaar of meetbaar?

    Marketingmanager New Business van AFAS, Madeleen van de Pol, werd uitgeroepen tot Marketingtalent van het jaar. Ze blikt terug en vooruit.

  • Natasja van Brummelen
    Natasja van Brummelen
    Media / 5 October 2021 - 21:00

    Natasja van Brummelen (NOC*NSF) over de sportzomer: ‘We zijn enorm op de proef gesteld’

    Natasja van Brummelen maakte een hectisch sportjaar mee als CMO van NOC*NSF. Ze blikt terug op een zomer met telkens veranderende regels.

  • premium
    Digital transformation & tech / 17 September 2021 - 14:45

    Menno Lanting: ‘Organisaties moeten een bullshitradar hebben’

    Nog altijd lopen organisaties vast in het digitale transformatiemoeras. Menno Lanting wil ze een spiegel voorhouden.

  • Gino van Ossel
    Gino van Ossel
    Customer experience / 22 January 2020 - 13:25

    Gino van Ossel: 'Omnichannel? Kies liever voor optichannel'

    Retailers en merken kiezen vaak voor omnichannel, maar hiermee is lastig geld te verdienen. Gino van Ossel pleit daarom voor optichannel.

  • Marco de Ruiter
    Media / 7 December 2019 - 8:45

    Marco de Ruiter (Disney): 'Tijd van de kijker is schaars, dus kwaliteit is leidend.'

    Het aanbod is inmiddels groter geworden dan de beschikbare kijktijd van consumenten. Disney blijft daarom inzetten op kwaliteit.

  • Marc Adriani
    Media / 5 December 2019 - 11:00

    Marc Adriani: Talpa Radio wil zelf het digitale domein in handen krijgen

    Wil je op digitaal gebied voet aan de grond krijgen, dan moet je je distributie zelf in handen nemen, stelt Marc Adriani van Talpa Radio.

  • Mandy van der Wal
    Media / 2 December 2019 - 11:12

    Mandy van der Wal (Mediahuis): op zoek naar een verdienmodel voor online video

    De consument kijkt steeds meer online video. De omzet van advertenties in online video daalt echter. Hoe is het tij te keren?

  • Henry Robben
    Henry Robben
    Merkstrategie / 19 November 2019 - 9:52

    Henry Robben: ‘Marketeers moeten terug de boardroom in’

    Henry Robben is Professor of Marketing aan de Nyenrode Business Universiteit. Hij ziet niets in specifieke marketingafdelingen.

  • premium
    Ik kan het!
    Ik kan het!
    Campagnes / 7 October 2019 - 8:58

    Gamma lanceert nieuwe campagne: ‘Ik kan het!’

    ‘Ik kan het!’ Met die kreet lanceert Gamma een reclamecampagne waarin te zien is hoeveel plezier het geeft om je woning te verduurzamen.

  • Ben Tiggelaar
    Ben Tiggelaar
    Gedragsverandering / 4 October 2019 - 8:23

    Ben Tiggelaar: ‘We kunnen vaak niet anders dan veranderen’

    Ben Tiggelaar vertelt waarom mensen veranderen vaak moeilijk vinden, en hoe je mensen uiteindelijk tóch mee krijgt.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Laatste pagina 3

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media