Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
auteur

Jan Urlings

Lees meerLees minder
  • Blog / 24 July 2017 - 14:24

    Persona’s op basis van archetypen zijn het feest der herkenning

    Ieder archetype zit in ons.

  • Blog / 7 July 2017 - 15:52

    Archetypische segmentatie: meet the quintastics

    Jan Urlings schreef een drieluik over marktsegmentatie. Deze week deel 3: de vijftigplusser.

  • Blog / 7 July 2017 - 15:42

    Succesvol segmenteren begint met inzicht in drijfveren

    Dit is de eerste blog in een drieluik over marktsegmentatie.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 4 March 2015 - 11:54

    In 5 stappen naar een effectieve nudge

    Een kleine aanpassing in de ‘context’ kan leiden tot een grote verandering in gedrag. Maar een goede nudge verzin je niet zomaar.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 26 November 2014 - 14:16

    AH is een zeemeeuw, C1000 een kameel

    Kijken in de hersenpan van de consument kan ook zonder scan. De deksel oplichten met behulp van metaforen!

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 1 June 2014 - 21:47

    Brand Salience: onmisbare, maar ondergewaardeerde schakel in succesvol merkenbeleid

    Geen betere inleiding voor deze blog dan de noodkreet van Giep Franzen: “Branding is NIET het creëren van awareness.” (Tijdschrift voor Marketing, mei 2014). De traditionele marketing funnel – van spontane naamsbekendheid tot en met loyaliteit – is echt niet meer van deze tijd. Daarom het volgende pleidooi om ‘onze’ aandacht te verleggen naar Brand Salience.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 24 January 2014 - 16:25

    Een duik in het onbewuste: waar staat je merk voor (en hoe kom je daar achter)?

    In de tegenwoordige tijd, met meer prikkels dan ooit tevoren, kun je consumenten alleen mentaal bereiken en raken als er een haakje is, als er een connectie is met jouw communicatie boodschap of innovatie. Juist daarom is het van cruciaal belang om inzicht te hebben in wat de consument denkt over en voelt bij een merk.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 14 January 2014 - 11:35

    De wondere wereld van ons Brein (en wat dat betekent voor marketeers)

    Waarom dringen sommige boodschappen wel door en verdwijnen andere in het luchtledige? De sleutel voor succesvolle marketing zit in het hoofd van de consument. Maar hoe vinden we die?

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media