Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
auteur

Kim de Klonia

Lees meerLees minder
  • premium
    ANP
    Gedragsverandering / 22 February 2021 - 15:06

    De valkuilen van thuiswerken: 'We moeten vooral geen kantoortje gaan spelen'

    Hoe doe je dat nou, optimaal vanuit huis werken? 

  • premium
    Nescafé
    Purpose Marketing / 8 February 2021 - 14:17

    Nescafé zet boeren in de spotlights met nieuwe AR-verpakkingen

    Het koffiemerk introduceert lege labels mét een QR-code. 'Het wordt tijd dat onze klanten het verhaal van de koffieboeren leren kennen.'

  • premium
    WordSmint
    Digital transformation & tech / 3 February 2021 - 16:47

    Ronnie Flex en Ali B. helpen jongeren met rappen voor meer zelfvertrouwen

    Een hiphop-app met kunstmatige intelligentie moet jongeren een steuntje in de rug geven en helpen bij het uiten van hun gevoelens.

  • premium
    Event
    Gedragsverandering / 3 February 2021 - 14:13

    Eerste pilot-event uitverkocht: Hoe zal dat gaan, weer met 500 man in een zaal?

    Na bijna een jaar wordt deze maand het allereerste (test-)event georganiseerd. 'Een opening naar perspectief voor de evenementenbranche.'

  • premium
    TikTok
    Digital transformation & tech / 2 February 2021 - 14:15

    TikTok ligt weer onder vuur, wat kunnen merken doen?

    Weer lijkt TikTok de veiligheid van gebruikers niet te kunnen waarborgen. Wat moet er gebeuren? En wat kunnen merken doen?

  • premium
    Captiola
    Digital transformation & tech / 1 February 2021 - 13:54

    Het nieuwe winkelen is virtueel: ‘Met één klik sta je in de Louis Vuitton-store in Londen’

    Binnen social media apps als Snapchat, Instagram of Facebook kan een merk een complete winkel op holografische wijze weergeven.

  • premium
    Pexels
    Digital transformation & tech / 26 January 2021 - 15:25

    Googles belofte om cookies te vervangen, lijkt vooral goed voor Google zelf

    Google belooft third-party cookies te vervangen met de Privacy Sandbox. Hoe zaligmakend is Googles nieuwe tool?

  • premium
    Burnout
    Gedragsverandering / 13 January 2021 - 16:53

    De coronacrisis als katalysator voor een burn-out? ‘Je grenzen aangeven is lastig, zeker in de reclamewereld’

    Bedrijven vallen om, bureaus gaan failliet. Veel Nederlanders stevenen af op een burn-out. Hoe is dat te voorkomen?

  • premium
    Brian Hirman
    Gedragsverandering / 11 January 2021 - 15:47

    Brian Hirman: 'Windowdressing met PR-effectbejag hoeft voor mij niet'

    Koffiedik Kijken #1. Korte interviews over wat 2020 bracht en wat het komende jaar gaat brengen.

  • Van ROssum
    Carriere / 5 January 2021 - 13:55

    Auke van Rossum creatief directeur bij Kumpany

    In zijn nieuwe rol is Van Rossum verantwoordelijk voor de strategie en creatie van online en live merkactivaties. 

  • premium
    Woldring
    Gedragsverandering / 4 January 2021 - 16:25

    Gaan we straks naar Prikpop? 'Laat eventsector de vaccinatielocaties optuigen'

    Beschouw het vaccinatieprogramma als een evenement en laat eventbouwers locaties ombouwen tot enorme prikpoli's, zegt Ben Woldring.

  • Twitter
    Blog / 24 December 2020 - 12:50

    De ongemakkelijke kerstgroetjes van Hugo de Jonge

    Opmerkelijke kerstfoto's van vicepremier Hugo de Jonge - gemaakt voor het AD - worden sinds gisteren veelvuldig gedeeld op Twitter.

  • Bert Hagendoorn
    Carriere / 23 December 2020 - 13:03

    Bert Hagendoorn: Ambassadeur van de Nederlandse digitale creativiteit

    Hagendoorn heeft ruim tachtig bureaus verder geholpen, waaronder grote spelers als Achtung, AKQA Amsterdam, Momkai, N=5 en XXS Amsterdam.

  • premium
    Marijn de Wijs
    Gedragsverandering / 22 December 2020 - 11:15

    Beerwulf ziet thuisbieren als nieuwe normaal

    Beerwulf is hard op weg om de grootste van Europa te worden. In coronatijd profiteert de webslijter van het veranderende consumentengedrag.

  • Jacqueline de Gruyter
    Digital transformation & tech / 21 December 2020 - 15:55

    The House of Appril: een nieuw - menselijk - platform voor app-professionals

    De Gruyter wil laten zien dat The House of Appril meer is dan recruitment alleen en zet zich in voor het lot van ontwikkelaars.

  • premium
    Maarten
    Digital transformation & tech / 17 December 2020 - 17:35

    ‘Over vijf jaar praat je meer met apparaten dan met je eigen partner’

    Een minicomputer die kan luisteren en terug kan praten. Volgens Maarten Lens-Fitzgerald hebben we er over tien jaar allemaal eentje.

  • premium
    Kinder
    Digital transformation & tech / 17 December 2020 - 7:00

    ‘Tinder voor goede doelen’ Kinder wil manier van doneren opschudden

    Donateurs hoeven niet voor één goed doel te kiezen - al is die mogelijkheid er wel - maar kiezen in plaats daarvan voor een thema.

  • premium
    Westergas
    Digital transformation & tech / 14 December 2020 - 13:15

    Transformatorhuis omgetoverd tot pop-up Studio Westergas

    Studio Westergas verrijst voor de periode van tenminste drie maanden.

  • premium
    Overheid komt na dertig jaar met nieuwe landelijke alcoholcampagne
    Campagnes / 11 December 2020 - 7:15

    Overheid komt na dertig jaar met nieuwe landelijke alcoholcampagne: Dranquilo

    Zonder opgeheven vingertje moet 'Dranquilo' op luchtige wijze laten zien dat geen of minder alcohol drinken heel normaal is.

  • premium
    Show
    Gedragsverandering / 7 December 2020 - 15:25

    Evenementenbranche slaat alarm: The Show Must Go On

    Maandagmiddag, tegelijk met de maandelijkse test van het luchtalarm, heeft de sector alarm geslagen met de actie The Show Must Go On. 

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • …
  • Laatste pagina 11

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adfobase.nl
  • Adfoshop.nl
  • Marketing Intelligence
  • Communicatie Intelligence
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Bedrijfsabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media