Hoe doe je dat nou, optimaal vanuit huis werken?
Het koffiemerk introduceert lege labels mét een QR-code. 'Het wordt tijd dat onze klanten het verhaal van de koffieboeren leren kennen.'
Een hiphop-app met kunstmatige intelligentie moet jongeren een steuntje in de rug geven en helpen bij het uiten van hun gevoelens.
Na bijna een jaar wordt deze maand het allereerste (test-)event georganiseerd. 'Een opening naar perspectief voor de evenementenbranche.'
Weer lijkt TikTok de veiligheid van gebruikers niet te kunnen waarborgen. Wat moet er gebeuren? En wat kunnen merken doen?
Binnen social media apps als Snapchat, Instagram of Facebook kan een merk een complete winkel op holografische wijze weergeven.
Google belooft third-party cookies te vervangen met de Privacy Sandbox. Hoe zaligmakend is Googles nieuwe tool?
Bedrijven vallen om, bureaus gaan failliet. Veel Nederlanders stevenen af op een burn-out. Hoe is dat te voorkomen?
Koffiedik Kijken #1. Korte interviews over wat 2020 bracht en wat het komende jaar gaat brengen.
In zijn nieuwe rol is Van Rossum verantwoordelijk voor de strategie en creatie van online en live merkactivaties.
Beschouw het vaccinatieprogramma als een evenement en laat eventbouwers locaties ombouwen tot enorme prikpoli's, zegt Ben Woldring.
Opmerkelijke kerstfoto's van vicepremier Hugo de Jonge - gemaakt voor het AD - worden sinds gisteren veelvuldig gedeeld op Twitter.
Hagendoorn heeft ruim tachtig bureaus verder geholpen, waaronder grote spelers als Achtung, AKQA Amsterdam, Momkai, N=5 en XXS Amsterdam.
Beerwulf is hard op weg om de grootste van Europa te worden. In coronatijd profiteert de webslijter van het veranderende consumentengedrag.
De Gruyter wil laten zien dat The House of Appril meer is dan recruitment alleen en zet zich in voor het lot van ontwikkelaars.
Een minicomputer die kan luisteren en terug kan praten. Volgens Maarten Lens-Fitzgerald hebben we er over tien jaar allemaal eentje.
Donateurs hoeven niet voor één goed doel te kiezen - al is die mogelijkheid er wel - maar kiezen in plaats daarvan voor een thema.
Studio Westergas verrijst voor de periode van tenminste drie maanden.
Zonder opgeheven vingertje moet 'Dranquilo' op luchtige wijze laten zien dat geen of minder alcohol drinken heel normaal is.
Maandagmiddag, tegelijk met de maandelijkse test van het luchtalarm, heeft de sector alarm geslagen met de actie The Show Must Go On.