Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
  • premium
    Maurice Willemsen, marketingdirector Swapfiets: ‘Het is voor ons heel belangrijk dat mensen langer bij ons blijven. Dan moet je investeren in je merk.’
    Merkstrategie / 21 April 2021 - 15:34

    (Podcast) Swapfiets wil steden weer leefbaar maken

    De CMO Talk van deze maand: Maurice Willemsen, Marketing Director bij Swapfiets.

  • premium
    Corné Hoogendoorn, Corendon: ‘Een gepersonaliseerde DM is nu goedkoper dan een click in Google’
    Merkstrategie / 6 April 2021 - 12:00

    (Podcast) ‘Een gepersonaliseerde DM is nu goedkoper dan een click in Google’

    De CMO Talk van deze maand: Corné Hoogendoorn, director of marketing bij Corendon.

  • premium
    Merkstrategie / 9 March 2021 - 12:38

    Zo wil O’Neill het plezier in sport terugpakken

    CMO Randy van Essen wil het legendarische surfmerk O’Neill weer cool te maken door middel van community's en innovaties.

  • premium
    Kevin Capota
    Merkstrategie / 1 December 2020 - 13:30

    L'Oréal bouwt aan vertrouwen met augmented reality

    In de serie CMOtalk spreekt Klaas Weima met L'Oréal CMO Kevin Capota.

  • premium
    Annemarie Swijtink
    McDonald's
    Merkstrategie / 16 July 2020 - 10:33

    McDonald's: ‘We passen de strategie niet aan, alleen de communicatie is totaal anders’

    Hoe groot is de impact van Covid19 op het merk - en de marketingkalender van McDonald's van 2020?

  • premium
    Cmo Arjan Dijk van Booking.com
    Booking.com
    Reputatiemanagement / 4 June 2020 - 9:00

    Arjan Dijk (Booking.com): ‘Ik vind het fantastisch dat de overheid ook grote bedrijven helpt’

    Terwijl Booking.com volop in de negatieve belangstelling staat, noemt cmo Arjan Dijk het merk introvert. Het bereidt een pr-offensief voor.

  • premium
    Fabian van Schie, managing director (a.i.) Verkade
    Merkstrategie / 24 April 2020 - 10:29

    CMOtalk: ‘Lekkere koekjes zullen er altijd blijven, maar dan wel verbeterd’

    Hoe blijft Verkade relevant in een wereld die steeds bewuster en meer suikervrij is? Fabian van Schie, managing director, ziet volop kansen.

  • premium
    Gertjan Sturm.
    BSH
    Customer experience / 19 March 2020 - 14:44

    CMOtalk: ‘De NPS zegt niet veel als je niets met de feedback doet’

    Gertjan Sturm van BSH deelt zijn ervaringen met de customer journeys van Siemens, Bosch, NEFF en Gaggenau.

  • premium
    Arno Donkersloot - Hooghoudt
    Merkstrategie / 20 February 2020 - 13:37

    (Podcast) 'Jenever gaat dood, lang leve jenever'

    De CMO Talk van deze maand: Arno Donkesloot, managing director bij distilleerderij Hooghoudt.

  • Veroordeeld tot elkaar
    123rf
    Blog / 31 January 2020 - 13:32

    Waarom de CMO en CIO in het datatijdperk tot elkaar veroordeeld zijn

    Veel CMO’s worstelen met hetzelfde probleem: bakken met data, maar wat doe je ermee?

  • premium
    Marc Scholten
    Foto: Duco de Vries
    Merkstrategie / 24 January 2020 - 15:08

    (Podcast) ‘Bij nieuwe proposities is ons motto: scale or fail'

    De CMO Talk van deze maand: Marc Scholten, medeoprichter en cco van Beerwulf.

  • premium
    Jeremiah Albinus, cmo van fonQ
    Merkstrategie / 19 December 2019 - 12:47

    ‘Op de woonboulevard is de klantreis nog steeds stuk’

    Ditmaal in CMOtalk: Jeremiah Albinus van fonQ, die verwacht dat Amazons komst tot een shake-out onder Nederlandse webretailers zal leiden.

  • premium
    Lukas Schmeink
    Merkstrategie / 2 December 2019 - 9:29

    ‘Klantgedrevenheid is de oerknal van marketing’

    Samsung werkt continu aan innovaties. CMO Lukas Schmeink legt uit welke rol de klant hierbij speelt en wat dit oplevert aan producten.

  • Klaas Weima, founder van Energize en auteur van Aandachtsmarketing
    Klaas Weima
    Blog / 30 October 2019 - 11:30

    ‘Mensen willen voor hun aandacht iets terug’

    Voor zijn boek Aandachtsmarketing, dat vandaag uitkomt, zocht Klaas Weima naar manieren waarop merken aandacht trekken en vasthouden.

  • premium
    Merkstrategie / 22 October 2019 - 11:35

    ‘Het online abonnementsmodel is geen religie, je klant bepaalt het businessmodel’

    In de CMOtalk vertelt Patrick Hurenkamp (Bloomon) wanneer een abonnementsmodel werkt en wanneer niet.

  • premium
    Merkstrategie / 1 October 2019 - 11:45

    ‘Conservators zijn de beste storytellers’

    In de CMOtalk zet Marijke Smallegange (Rijksmuseum) uiteen welke keuzes worden gemaakt in de contentstrategie van het museum.

  • premium
    Marene Arnold, Marketing & Communication Director van Mastercard
    Merkstrategie / 4 September 2019 - 10:43

    ‘Geluid is een krachtiger medium dan beeld’

    Een sonic identity, met een soundlogo, draagt bij aan de herkenbaarheid van grote merken. Mastercard ontwikkelde er onlangs een.

  • premium
    Merkstrategie / 1 August 2019 - 16:13

    ‘Relevantie begint bij: maak het gemakkelijk voor me’

    In de CMOtalk praat Noor Cloo, managing director van Loyalty Management Netherlands, over klantloyaliteit en crosscoalities.

  • premium
    Merkstrategie / 5 July 2019 - 15:41

    'Startup Sir Joe moet de frisdranksector weer laten bruisen'

    In de CMOtalk vertelt Susan Houben, marketingdirecteur bij Vrumona, hoe je kunt ondernemen binnen een corporate.

  • premium
    Merkstrategie / 28 May 2019 - 14:26

    Shell bevindt zich op een kantelpunt

    Hoe krijgt Shell de elektrische autorijders naar de benzinestations? Linda van Schaik, verantwoordelijk voor Shell Retail, over de toekomst.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Laatste pagina 3

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media