De CMO Talk van deze maand: Maurice Willemsen, Marketing Director bij Swapfiets.
De CMO Talk van deze maand: Corné Hoogendoorn, director of marketing bij Corendon.
CMO Randy van Essen wil het legendarische surfmerk O’Neill weer cool te maken door middel van community's en innovaties.
In de serie CMOtalk spreekt Klaas Weima met L'Oréal CMO Kevin Capota.
Hoe groot is de impact van Covid19 op het merk - en de marketingkalender van McDonald's van 2020?
Terwijl Booking.com volop in de negatieve belangstelling staat, noemt cmo Arjan Dijk het merk introvert. Het bereidt een pr-offensief voor.
Hoe blijft Verkade relevant in een wereld die steeds bewuster en meer suikervrij is? Fabian van Schie, managing director, ziet volop kansen.
Gertjan Sturm van BSH deelt zijn ervaringen met de customer journeys van Siemens, Bosch, NEFF en Gaggenau.
De CMO Talk van deze maand: Arno Donkesloot, managing director bij distilleerderij Hooghoudt.
Veel CMO’s worstelen met hetzelfde probleem: bakken met data, maar wat doe je ermee?
De CMO Talk van deze maand: Marc Scholten, medeoprichter en cco van Beerwulf.
Ditmaal in CMOtalk: Jeremiah Albinus van fonQ, die verwacht dat Amazons komst tot een shake-out onder Nederlandse webretailers zal leiden.
Samsung werkt continu aan innovaties. CMO Lukas Schmeink legt uit welke rol de klant hierbij speelt en wat dit oplevert aan producten.
Voor zijn boek Aandachtsmarketing, dat vandaag uitkomt, zocht Klaas Weima naar manieren waarop merken aandacht trekken en vasthouden.
In de CMOtalk vertelt Patrick Hurenkamp (Bloomon) wanneer een abonnementsmodel werkt en wanneer niet.
In de CMOtalk zet Marijke Smallegange (Rijksmuseum) uiteen welke keuzes worden gemaakt in de contentstrategie van het museum.
Een sonic identity, met een soundlogo, draagt bij aan de herkenbaarheid van grote merken. Mastercard ontwikkelde er onlangs een.
In de CMOtalk praat Noor Cloo, managing director van Loyalty Management Netherlands, over klantloyaliteit en crosscoalities.
In de CMOtalk vertelt Susan Houben, marketingdirecteur bij Vrumona, hoe je kunt ondernemen binnen een corporate.
Hoe krijgt Shell de elektrische autorijders naar de benzinestations? Linda van Schaik, verantwoordelijk voor Shell Retail, over de toekomst.