Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
auteur

Michel Jansen

Lees meerLees minder
  • Hand in hand
    Merkstrategie / 22 April 2020 - 12:29

    Corona is net Kerstmis, straks alle fake emo-boodschappen de prullenbak in en over tot de orde van de dag

    Of houden merken de betrokkenheid en de verbondenheid in het post-corona-tijdperk vast?

  • Logo's nieuwe stijl
    Blog / 7 April 2020 - 11:51

    Het nieuwe normaal straks: hoofd- en bijzaken van elkaar kunnen onderscheiden

    Business as usual’ bestaat niet meer. Kom in beweging, anders besta je morgen, over een maand of over een jaar niet meer.

  • AH-commercial
    Merkstrategie / 16 December 2019 - 16:59

    Het probleem is niet de kerstpiek aan emoties, maar de vlakte in de rest van het jaar

    #Happiness366, ofwel het hele schrikkeljaar lang de oerkracht van het merk benutten.

  • Blackfridaty
    Commerce / 2 December 2019 - 16:34

    Kies je voor snel geld of een duurzame relatie?

    Deze periode leent zich uitstekend om als mens én als merk na te denken over en te laten zien hoe je impact wilt maken.

  • Website Seepje
    Purpose Marketing / 19 November 2019 - 14:55

    Business for Good... is goed voor de business!

    Geen geleuter meer over dat een wasmiddel een berg wast en een beetje kost, maar merken die bergen verzetten.

  • 114
    Merkstrategie / 21 October 2019 - 16:27

    Voorkom gefröbel met je merk

    Het merk is een strategisch managementvehikel voor de organisatie, maar er is een blinde vlek als het aankomt op merkontwikkeling.

  • Schlemielig typetje
    Merkstrategie / 2 October 2019 - 16:15

    Deze tijd vraagt om waarden als warmte, sensitiviteit en betrokkenheid, niet om een schlemielig typetje

    Dat het Albert Heijn nog steeds ontbreekt aan een heldere merkidentiteit, wordt in de nieuwe campagne fnuikend zichtbaar.

  • Zwabbermerken?
    Merkstrategie / 17 September 2019 - 16:50

    Waarom KPN, Heineken en Zalando zwabberen

    De valkuil? Deze merken maken in hun recente campagnes geen onderscheid tussen identiteit en positionering.

  • De scholen zijn weer begonnen
    Merkstrategie / 29 August 2019 - 14:32

    De scholen zijn (nog niet) begonnen!

    Hoog tijd dat scholen beginnen met het bouwen van een sterk schoolmerk.

  • allsecur wordt allianz direct
    Merkstrategie / 14 August 2019 - 16:27

    Tim of Tom, what’s in a name?

    Bezint eer ge begint aan een naamsverandering.

  • Hilton kiest voor geen plastic
    Blog / 11 July 2019 - 16:24

    We hebben de mond vol van purpose, maar hebben we het wel over hetzelfde?

    Purposeful denken: Solistisch of holistisch?

  • Uit 'Dream Crazier'
    Purpose Marketing / 21 June 2019 - 11:12

    Wat is de communicatieve footprint van jouw merk?

    Het hebben van een purposeful merk vraagt om een andere manier van communiceren.

  • merkidentiteit
    Merkstrategie / 29 April 2019 - 14:27

    Medewerkers zijn de belangrijkste stakeholders van je merk

    Je merk kun je veel effectiever laden met integere en krachtige verhalen van interne ambassadeurs dan met kostbare campagnes.

  • asr
    Purpose Marketing / 18 March 2019 - 14:46

    Dit is de tijd van doen: De opmars van compassievolle merken

    Werken vanuit compassie biedt een compleet nieuwe dynamiek in de relatie tussen het merk en zijn stakeholders.

  • Kaepernick
    Blog / 29 January 2019 - 9:54

    Merken moeten oprecht engagement tonen

    Gillette-campagne mislukt? Dat is te makkelijk. De vraag is eerder: wat kunnen we ervan leren?

  • KPN
    Merkstrategie / 15 January 2019 - 15:43

    KPN: Kill your darlings or kill your business?

    Strategische overwegingen bij het merkvraagstuk KPN.

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adfobase.nl
  • Adfoshop.nl
  • Marketing Intelligence
  • Communicatie Intelligence
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Bedrijfsabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media