Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
  • Dag van de audio

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
  • Dag van de audio

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 16 December 2013 - 11:28

    Hoe zet je kanaalsturing in binnen een multichannelstrategie?

    Een waardevol instrument in de uitvoering van een multichannelstrategie, is die van kanaalsturing. Als we meerdere kanalen openstellen voor klanten, dan willen we ook graag dat zij deze in een bepaalde combinatie gebruiken, dan wel dat ze van een bepaald kanaal overstappen naar het andere, afhankelijk van de onderliggende businesscase.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 25 September 2013 - 6:30

    Respons meten tussen online en offline touchpoints

    Een succesvolle omni-/multi-/cross-channel vereist het continue meten en analyseren van klantgedrag op de touchpoints in de customer journey. Vaak wordt hierbij als meest lastige ervaren om vast te stellen wat de online respons is van offline activiteiten en vice versa. Terwijl dit juist nodig is voor het optimaal alloceren van het marketing/sales budget aan de kanalen. Onderstaand worden enkele praktische oplossingen hiervoor besproken.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 18 September 2013 - 6:30

    Customer insight als basis voor naadloze customer journeys

    Om vanuit een omnichannel operatie maximale klantwaarde te realiseren, is het noodzakelijk om de wensen, behoeften, motieven en gedragingen van klanten en prospects diepgaand te analyseren. Met een 'voice of the customer' (VOC) aanpak focus je daarom op het observeren van hun feitelijke gedrag. Deze vorm van intelligence verdient de voorkeur boven traditioneel marktonderzoek omdat, zoals Ogilvy al in 1962 zei, mensen niet doen wat ze zeggen en niet zeggen wat ze doen.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 11 September 2013 - 6:30

    Plan/do/check/act processen voor excellente customer journeys

    Het succesvol toepassen van omni-/multi-/cross-channel management is complex. De valkuil is het ontbreken van een integrale aanpak waardoor het blijft bij ad hoc initiatieven die geleidelijk aan weer wegzakken. Hoe kun je de aanpak zo in de organisatie implementeren en verankeren dat het een planmatige operatie wordt waarvan het rendement steeds verder wordt geoptimaliseerd? Dit vereist in ieder geval het werken met plan/do/check/act processen als bron voor continue leren en verbeteren.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 4 September 2013 - 6:30

    Krachtige omnichannel toepassing: de in-store webshop

    Hoewel ze is sommige winkels inmiddels al geruime tijd aanwezig zijn, word ik toch steeds weer enorm enthousiast over deze in-store webshops. Ook onlangs weer toen een artikel bij mijn lokale sportwinkelketen vestiging niet ter plekke voorradig bleek te zijn.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 28 August 2013 - 8:15

    De customer journey als basis voor omnichannel management

    Een customer journey map zou als startpunt moeten dienen voor iedere multichannel operatie. Deze visuele uitwerking van de customer experience voor alle touchpoints in je kanalenmix dient namelijk als basis voor het vaststellen van de benodigde doelen, kpi's, kennis, vaardigheden, processen, systemen en structuren. Alleen daarmee is het realiseren van een naadloze klantreis mogelijk.

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media