Silver is the new black. De tijd is rijp om de vooroordelen over 50-plussers definitief van de hand te doen.
Strateeg Paola Cassone ziet het als een kunst om data, ervaring en kennis los te laten; 'Dé manier om baanbrekend werk te produceren.'
Paola Cassone windt er geen doekjes om: 'We moeten ons schamen dat we AI vertrouwen boven het menselijk oordeel.'
Cassone stelt dat opportunistische kortetemijndoelstellingen de langetermijnstrategie die een solide merkbelofte nastreeft, belemmeren.
De nieuwe generaties zien hun welvaart achteruitgaan en versoberen het consumptiepatroon. Paola Cassone roept merken op hierop te acteren.
De online-klantervaring is volledig geoptimaliseerd, klanten zijn steeds lastiger te vinden. Tijd om de analoge wereld te verkennen.
Nederlanders zijn nog steeds niet bereid om duurzame offers brengen. Zullen we nu eens echt onze hakken uit het zand halen?
Nederlandse toestanden. De Italiaanse Paola Cassone, die hier al lang werkt en leeft, beschouwt het cultuur, media en verhoudingen.
De voortdurende ontwikkeling van kunstmatige intelligentie maakt ons ongemakkelijk. Dat is niet nodig, betoogt Paola Cassone.