Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
auteur

Tom De Bruyne

Lees meerLees minder
  • Tom de Bruyne
    Blog / 8 December 2020 - 15:12

    De grote ruildeal om de horeca te redden

    We zijn wat mondkapjes betreft net kinderen. Als je ons voorzegt dat het moet, dan gooien we met z’n allen met de kont tegen de krib.

  • premium
    Tom de Bruyne.
    Blog / 25 November 2020 - 13:57

    Hoe je geluk en vrolijkheid ontwerpt 

    Een goede onderneming is als een goed ontworpen spel, met flow, missies, succesjes, nieuwsgierigheid, experimenten en avontuur.

  • Dream Team
    Blog / 29 April 2020 - 11:32

    Roep om 'Corona Dream Team' klinkt steeds luider

    Het 'Corona Dream Team' staat onder extreme druk van de publieke opinie. Denk aan de bondscoach van het Nederlands elftal maal duizend.

  • premium
    Tom de Bruyne
    Blog / 19 March 2020 - 12:23

    De heerlijke, intense kreet van Tess Wester

    Als ik de keuze zou moeten maken om mijn geld in te zetten, dan wist ik het wel: Tess Wester', schrijft Tom de Bruyne in zijn nieuwe column.

  • premium
    Tom de Bruyne
    Gedragsverandering / 27 February 2020 - 10:22

    'Daaaag Twitter'

    De column van Tom de Bruyne.

  • Geen skin in the game
    Gedragsverandering / 21 January 2020 - 16:09

    Het is volstrekt absurd als ceo’s 300 keer meer verdienen dan gewone medewerkers

    Die ceo profiteert van een mooie bonus als het goed gaat, maar wordt niet gestraft als hij slecht werk levert: geen 'skin in the game'

  • Tom De Bruyne
    Design / 19 December 2019 - 16:28

    Het geheim van een gelukkig leven? Prototyping

    Het leuke aan prototyping is dat je eigenlijk nooit kunt falen. Je kunt alleen leren.

  • Broodje filet met ei en mayo (bij gebrek aan rechtenvrij beeld van een Broodje Martino)
    Data & insights / 3 December 2019 - 13:22

    Zonder extreme gebruikers, geen broodje Martino

    Marktonderzoek is zo geobsedeerd door gemiddelden en validiteit dat het vergeet op zoek te gaan naar interessante menselijke problemen.

  • Geluk
    Gedragsverandering / 24 October 2019 - 16:55

    De magie van priming: waarom positief denken ons écht gelukkiger maakt

    Waarom geloven we 30-jarige knapen in pak die vertellen en hoe we moeten reorganiseren? Waarom werkt de gelukswekker?

  • fitness
    Blog / 15 October 2019 - 14:43

    Tussen constante verleiding moeten we onszelf manipuleren tot goed gedrag

    Hoe kunnen we nog lastige keuzes maken wanneer alles om ons heen ons probeert te verleiden tot de makkelijke, snelle, lekkere keuze?

  • klimaat
    Gedragsverandering / 31 July 2019 - 11:01

    De Klimaatshock-Doctrine

    Tom de Bruyne (SUE Amsterdam) schreef een 'provocatief pleidooi' voor het ontwikkelen van een paniekscript voor de klimaatcrisis.

  • Getty Images
    PR / 22 July 2019 - 15:57

    Hoe Boris Johnson marktaandeel bouwt door media-algoritmes te bespelen

    De aanstormende premier heeft een bijzondere band met bussen. Het blijkt een manoeuvre om zijn online zichtbaarheid te manipuleren.

  • Royal Afternoon Tea in het Amstel Hotel (inclusief een glas Prosecco: 59 euro per persoon)
    Merkstrategie / 3 July 2019 - 11:31

    Je puissant rijk voelen omdat je een warm welkom krijgt in je vaste Italiaanse restaurant

    Signalen die triviaal lijken, maar die zeer veel impact hebben op hoe we iets ervaren, ze worden opgepikt door ons automatische brein.

  • Bar
    Gedragsverandering / 22 May 2019 - 15:27

    Het veranderen van perceptie is de sleutel naar een gelukkiger leven

    Toen Tom de Bruyne in de rij voor een club in Berlijn stond, kreeg hij te maken met een klassiek besluitvormingsdilemma. Een levensles.

  • Black swan
    Gedragsverandering / 7 May 2019 - 16:55

    Rationele mensen zijn onredelijk

    Het probleem met heel rationeel denken en beslissen, is dat het botst met sociale normen.

  • Groep
    Gedragsverandering / 25 April 2019 - 13:15

    Hoe ontwerp je een creatieve groep?

    De groep als samenstel van onbewuste spelregels die het gedrag van de groep coördineren, verklaart heel veel gewenst en ongewenst gedrag.

  • premium
    Tech wizard
    Gedragsverandering / 7 March 2019 - 16:50

    Trap niet in de trucs van de technotovenaars

    We hebben geen verweer tegen de manipulatie van de 'techtovenaars'. En dat is bloedlink.

  • Toren General Electric
    Media / 16 January 2019 - 16:52

    De media budget is the message

    Met een hoog mediabudget geeft een merk een belangrijk signaal af

  • Ruud de Wild
    Gedragsverandering / 14 January 2019 - 16:35

    De hoogte van een mediabudget is een boodschap op zich

    De media budget is the message. 

  • premium
    Luchtvaart
    Gedragsverandering / 17 December 2018 - 14:52

    Waarom checklists sexy zijn

    De beste garantie op succesvolle gedragsverandering is na te denken over manieren om het gedrag uit te lokken.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Laatste pagina 2

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adfobase.nl
  • Adfoshop.nl
  • Marketing Intelligence
  • Communicatie Intelligence
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Bedrijfsabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media