CMO Report 2023 | Job Deibel van Dept ziet bottom-up en top-down proces ontstaan dat nodig is voor AI-transformatie.
Het is voor bureaus flink aanpoten om goede bedrijfsresultaten te boeken, maar er zijn manieren om toch succesvoller te worden.
CMO Report Interview IV | Via ziet consolidatie en specialismen toenemen bij bureaus, in-housing aan klantzijde .
CMO Report Interview III | IDEA ziet groeiende rol voor live evenementen als onderdeel van de merkstrategie.
CMO Report Interview II | Edgar Molenaars over de ESG-trein die voortdendert met nog niet alle CMO’s aan boord.
CMO Report Interview I | Charida Dorder van AI voor Marketing Academy spoort marketeers aan om gísteren! te starten met AI-tools.
Grote Marketing Enquête 2022 | Investeringen moeten bij Aldi in tijden van crisis meer dan ooit gericht zijn.
Grote Marketing Enquête 2022 | Peter Meere: ‘We weten nog niet precies wat we ermee kunnen, maar wel dát we er iets mee kunnen.'
GROTE MARKETING ENQUÊTE 2022 | 'Wie gelooft in een duurzame strategie, is bereid te strijden voor meer dan financiële winst alleen.'
Grote Marketing Enquête 2022 | ‘De context is onoverzichtelijk geworden. De impact op marketing is groot.’
Expeditie Oceaan, de nieuwe spaaractie van Albert Heijn, was een expeditie op zich, die van eerste idee tot lancering twee jaar duurde.
Partijen presenteren megabouwproject, dat eigen website heeft. Die blijkt ongeregistreerd. Journalist Wally Cartigny helpt ze uit brand.
Middelendenken is er bij marketing en communicatieprofessionals ingesleten. Professor Rick van Baaren heeft als missie ze dit af te leren.
Vijf specialisten over wat de noodzaak van circulair ondernemen betekent voor de productverpakkingen van morgen. Vandaag dilemma 6 van 6.
Head of marketing Jeroen Schaling onthult de groeiplannen van het maaltijdplatform en de digitale grondstoffen daarvoor.
Vijf specialisten over wat de noodzaak van circulair ondernemen betekent voor de productverpakkingen van morgen. Vandaag dilemma 5 van 6.
Vijf specialisten over wat de noodzaak van circulair ondernemen betekent voor de productverpakkingen van morgen. Vandaag dilemma 4 van 6.
Vijf specialisten over wat de noodzaak van circulair ondernemen betekent voor de productverpakkingen van morgen. Vandaag dilemma 3 van 6.
Vijf specialisten over wat de noodzaak van circulair ondernemen betekent voor de productverpakkingen van morgen. Vandaag dilemma 2 van 6.
Vijf specialisten over wat de noodzaak van circulair ondernemen betekent voor de productverpakkingen van morgen. Vandaag dilemma 1 van 6.