Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
  • Blog / 1 August 2017 - 13:54

    Help! Mijn lezer is een robot!

    In de categorie ‘dilemma’s voor de communicatieprofessional’ heb ik er hier weer een: voor wie schrijven we nu eigenlijk? Voor mensen of voor robots?

  • Blog / 26 July 2017 - 11:31

    Reputatiemanagement en het gevaar van de losse projectjes

    Als communicatieadviseurs moeten we niet meegaan in elk verzoek van de klant om losse bouwsteentjes.

  • Blog / 7 July 2017 - 14:52

    NRC-lezeres voelt zich beledigd door 'kort pittig' maar bevestigt met haar brief het vooroordeel

    Over framing, reputatie en 'kort pittig’.

  • Blog / 20 May 2017 - 16:53

    Slimme marketing of gewoon oplichting?

    Met een glossy image nephorloges verkopen via nep-websites. Met fake prijzen en aftellende voorraad.

  • Blog / 18 May 2017 - 14:56

    PR-professionals moeten vrije publiciteit nu écht verdienen, en daarnaast de portemonnee trekken

  • Blog / 25 April 2017 - 11:50

    Wat doet deze directeur van Parkmobile bij Radar, als hij zó non-empathisch in zijn eigen gelijk blijft zitten?

    Het is natuurlijk een vreselijk programma, maar af en toe zitten er prachtige communicatiecases in. Zoals gisteren met het UWV en Parkmobile.

  • Blog / 23 March 2017 - 9:53

    De verschillende gedaanten waarin nepnieuws zich laat zien

    In een van de panels tijdenw SXSW werd gepoogd een onderscheid te maken tussen de verschillende categorieën nepnieuws.

  • Blog / 20 March 2017 - 13:47

    8 tips om met GIF'jes je zakelijke content te versterken

    GIF-jes zie je voornamelijk als grappige items in informele communicatie. Dit terwijl ze voor het overbrengen van meer ingewikkelde boodschappen ook heel doeltreffend kunnen zijn. In een sessie over het gebruik van GIF-jes in journalistiek op SXSW werden verschillende tips gegeven. Collega Chantal Schepers geeft hier de meest interessante die je ook zakelijk kunt toepassen.

  • Blog / 20 March 2017 - 9:02

    SXSW zonder Uber en Lyft, maar mét Fasten

    Het Uber-model blijkt uitstekend te kopiëren.

  • Blog / 19 March 2017 - 14:40

    Marketing op z'n Amerikaans op SXSW

    Leuke bijvangst van een bezoek aan SXSW zijn de innovatieve manieren om aandacht te vragen of business te doen. Naast ‘posters, badges, stickers & T-shirts’, natuurlijk.

  • Blog / 18 March 2017 - 12:05

    Verspreiders van fakenews zijn vooral grappenmakers

    Fakenews was één van de topthema's van SXSW dit jaar. Yasmine Green van Google's Jigsaw gaf er een geheel eigen draai aan.

  • Blog / 17 March 2017 - 16:53

    Hoe mooier de vrouw, hoe moeilijker ze een partner vindt

    De data van het daten.

  • Blog / 15 March 2017 - 11:31

    Zo pak je fake news aan

    'Good news travels fast, fake news travels faster'

  • Blog / 14 March 2017 - 9:02

    Wie bevrijdt ons uit de sociale media-bubbel?

    Digital strategist Claire Woodcock geeft op SXSW een aantal oplossingen.

  • Blog / 13 March 2017 - 10:18

    SXSW 2017: Cialdini over presuasion en de overwinning van Trump

    Met presuasion creëer je een ideaal umfeld voor je boodschap.

  • Blog / 9 March 2017 - 15:15

    Salesforce World Tour Amsterdam: it’s big. It’s huge. It’s real.

    Er zijn popconcerten in Amsterdam die minder opgemerkt blijven dan de World Tour van Salesforce.

  • Blog / 6 March 2017 - 11:37

    SXSW 2017, omgaan met #FOMO

    Hoe kies je uit 1377 sessies en 50 borrels?

  • Blog / 29 December 2016 - 10:00

    Employee Advocacy kan doel voorbij schieten

    Ladies and Gentlemen: we’ve got him: dé marketingcommunicatie-hype van 2016 (én 2017): Employee Advocacy. Employee Advocacy is gebaseerd op het principe dat als medewerkers bedrijfsberichten of door het bedrijf aangedragen berichten verspreiden, het bereik veel groter is dan dat van het bedrijf zelf. Maar als bedrijven massaal hun nieuws laten verspreiden door hun medewerkers. Werkt dit dan nog? Of keert de wal ook dát schip?

  • Blog / 27 December 2016 - 10:00

    12 vragen en 4 stappen op weg naar een goed Employee Advocacy-programma

    Employee Advocacy werkt. Mits er goed over nagedacht is en de gekozen aanpak aansluit goed aansluit bij de belangen en doelen van de medewerkers. Waaraan moet je denken, en welke platforms zijn er?

  • Blog / 9 December 2016 - 11:11

    Nederlandse deelname SXSW 2017 wordt groots

    Dutch Take Over House en Dutch Wave zetten Nederlandse creatieve sector in het zonnetje.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • …
  • Laatste pagina 6

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media