Premium Digital transformation / 14 FEBRUARI 2011, 09:20:00 ‘Dialoog’ Laatst was ik bij het GVR en toen hoorde ik het weer: ‘We moeten de dialoog aangaan met de consument.’ Zenden is vies en sociale media…