Partnerbijdrage / 10 FEBRUARI 2021, 11:31:00 Zo hard gaat de vleesvervangersmarkt in Nederland Hoe snel gaat de ontwikkeling van de markt van vleesvervangers in ons land? En wie probeert de koppositie te grijpen? MeMo² biedt…
Premium Campagnes / 28 SEPTEMBER 2020, 15:06:00 Campagnerapport: Audi en Volvo ontlopen elkaar weinig De tv-campagnes van beide autogiganten in een close finish uit de test.
Premium Campagnes / 23 JUNI 2020, 14:59:00 Campagnerapport: Commercials Hema en SNS Bank scoren gemiddeld Hema's 'Ons leven gaat binnen gewoon verder' en de campagne ´Persoonlijk Contact´ van SNS Bank springen er positief noch negatief uit.
Premium Campagnes / 6 MEI 2020, 10:47:00 Campagnerapport: Kruidvat en Ikea reageren succesvol op coronacrisis Onderzoeksbureau MeMo² meet via het eigen platform ´THX.´ wat Nederlandse kijkers vinden van commercials.
Premium Campagnes / 20 MAART 2020, 14:35:00 Campagnerapport: Aquamini-commercial van Lidl doet het waanzinnig goed De reclame van Lidl scoort op verschillende vlakken stukken beter dan de benchmark.
Premium Campagnes / 5 FEBRUARI 2020, 14:23:00 Campagnerapport: Ford zet in op elektrisch rijden, Jumbo gaat voor gezond Onderzoeksbureau MeMo² meet via het eigen platform ´THX.´ wat Nederlandse kijkers vinden van commercials.
Merkstrategie / 24 OKTOBER 2019, 12:20:00 Ikea en i-did komen met collectie van gerecycled textiel De producten zijn vanaf 2020 te koop, maar nu te bewonderen bij de Dutch Design Week.
Carriere / 22 OKTOBER 2019, 11:58:00 YIM verwelkomt vier nieuwe bestuursleden Hiervoor zullen vijf huidig bestuursleden vertrekken.
Campagnes / 21 OKTOBER 2019, 11:35:00 Movisie, 113, COC en ministerie van VWS introduceren #Kweetnie voor LHBTIQ+-jongeren De campagne is ontwikkeld door Roorda Reclamebureau.
Premium Data & Insights / 18 OKTOBER 2019, 16:06:00 Tijdens ADE ligt de focus ook op China Amsterdam is deze week dankzij het jaarlijkse ADE weer even het epicentrum van de mondiale dance-industrie. Maar de focus verschuift.