Gedragsverandering / 7 JULI 2015, 06:51:58 Wat marketeers kunnen leren van Scheherazade'Contentmarketing gaat niet over misleiden, maar over verleiden.'
Data & Insights / 6 MEI 2015, 13:12:00 Marketeers moeten denken in abonnees in plaats van RT’s en likesAndrew Davis: 'Een goede marketeer denkt niet in marktaandeel, maar in marktgrootte'.
Influencer marketing / 13 OKTOBER 2013, 12:48:35 In Memoriam: Jay Conrad Levinson (1933-2013)Hij is de uitvinder van het begrip guerrillamarketing. Op 10 oktober overleed hij. Jay Conrad Levinson werd tachtig jaar.
Contentmarketing / 20 JULI 2013, 14:59:56 Content met augmented realityLeuk augmented reality. Maar vaak wordt die techniek erg knullig en niet relevant toegepast. Een cricketclub uit India toont hoe je…
Programmatic / 25 JUNI 2013, 07:05:56 Zuivelbureau was eerste contentmarketingbureau van ons landContent in alle vormen. Events, singles, stripweekbladen, parades en een speciale community met tal van ledenprivileges. Om de…
Gedragsverandering / 3 APRIL 2013, 19:46:09 ING werpt zichzelf terug in MiddeleeuwenHet is een nachtmerrie voor elk merk. ING dacht als sponsor van het Oranje Rijksmuseum met een hihiha-viral in te haken op de te lang…
Contentmarketing / 1 APRIL 2013, 21:20:06 Jeans die geschiedenis schrijftSpijkergoede content. Van een nieuw jeansmerk. Dat de voormalige denimhoofdstad van Engeland een tweede kans geeft. En met een speciale…
Contentmarketing / 23 FEBRUARI 2013, 08:00:42 USP is uit, lange leve USPHou op met denken vanuit je product, begin met denken vanuit de consument. Hoe kun je die helpen, hoe kun je diens leven veraangenamen. Het…
Contentmarketing / 14 FEBRUARI 2013, 21:30:47 Flipje als contentmarketingMarketing is publishing. Publishing is marketing. Merken zullen dan ook uitgroeien tot uitgevers. Vanuit hun DNA verhalen creëren die…
Customer Experience / 9 DECEMBER 2012, 21:37:54 Guerrillamarketing Top 28 van 2012Tis de tijd voor jaarlijstjes. Dus waarom niet eentje maken voor de beste Guerrillamarketing acties van 2012. Je kunt die volgen op de…