Partnerbijdrage / 24 NOVEMBER 2023, 14:58:00 Hoe zorg je ervoor dat advertenties het topsegment bereiken?Het succes van de samenwerking tussen Audi en Schiphol VIP Centre.
Partnerbijdrage / 19 OKTOBER 2023, 14:39:00 Maximale exposure met jouw marketing?Optimaliseer je campagnes door datagedreven te adverteren; niet alleen op basis van leeftijd en gender, maar met uitgebreide profielen.
Partnerbijdrage / 15 SEPTEMBER 2023, 10:21:00 Wat wil jij volgend jaar bereiken met jouw advertenties?Ontdek welke strategische afwegingen je kunt maken om jouw plannen te realiseren.
Partnerbijdrage / 8 SEPTEMBER 2023, 09:30:00 Genereer langdurig engagement met OOH-adsIn de wereld van out-of-home-advertising kan het lastig zijn écht contact te maken met je doelgroep.
Partnerbijdrage / 1 JUNI 2023, 10:19:00 Vliegtickets scannen bij de kassa: hoe het clusteren van rijke dataprofielen leidt tot upsells en merkbekendheidBij de kassa’s op Schiphol worden de vliegtickets van reizigers gescand - maar hoe maak je slim gebruik van deze data?
Partnerbijdrage / 11 APRIL 2023, 12:18:00 Door de ogen van je doelgroep: van visual attention naar marketingstrategieWat als je advertenties letterlijk door de ogen van je publiek kunt bekijken?
Partnerbijdrage / 9 MAART 2023, 10:12:00 De luchthaven als micromediumMiljoenen bezoekers en flitsende displays – dus waarom zou je de luchthaven als micromedium gebruiken?