Digital transformation / 2 NOVEMBER 2010, 14:16:03 Hoe word ik innovatiever?Zo luidt de checklist die Six Fingers en DBMI hebben samengesteld aan de hand van het onderzoek ‘Oog op Innovatie 2010’. Aan het…
Data & Insights / 19 OKTOBER 2010, 11:37:48 Kennis delen: onvermijdelijk en aan te raden!Met de komst van het internet wordt kennis snel verspreid en is kennis toegankelijker voor iedereen op elk moment in meerdere mate. Redenen…
Influencer marketing / 12 OKTOBER 2010, 11:40:55 Google AdWords trend: Universal AdsGoogle AdWords advertenties bestaan al jaren uit een kop, een tweetal tekstregels en een zichtbare url. In de loop der jaren is hier weinig…
Data & Insights / 1 SEPTEMBER 2010, 07:24:17 Affiliate Marketing: 13 x hoe het niet moetAffiliate Marketing is een zeer interessante vorm van adverteren. Je betaalt als adverteerder namelijk alleen als daar een prestatie…
Influencer marketing / 25 AUGUSTUS 2010, 13:43:44 Deel jij je kennis al met je concurrent?Op het internet wordt kennis continu gedeeld, verspreid en gedupliceerd. Waar vroeger alle informatie gesloten was, ligt het nu voor het…
Carriere / 7 MEI 2010, 14:49:38 Diensten kunnen steeds tastbaarder gemaakt wordenEr zijn tal van manieren om diensten meer inzichtelijk te krijgen en tastbaar te maken. Diensten hebben als eigenschap dat ze ontastbaar,…
Design / 19 APRIL 2010, 17:14:30 Geslaagde prijspromotie, ergernis bij klantPromoties zijn er in alle soorten en maten. Zo hebben we kortingen, kortingscodes, setaanbiedingen, afprijzingen, free Gifts et cetera.…
Programmatic / 15 APRIL 2010, 10:08:25 Gut feeling toch nog altijd belangrijkHoe kan het zo zijn, dat indien twee organisaties uit dezelfde branche, die op dit moment gelijk aan elkaar zijn en precies hetzelfde…
Customer Experience / 5 MAART 2010, 12:39:35 Onvolledige briefings zorgen voor minder goede reclamecampagnesUit het onderzoek ‘Oog op Communicatie’ dat onlangs door DBMI gepubliceerd is blijkt dat vele reclamecampagnes briefings ontvangen die…