Design / 4 MAART 2012, 12:53:42 Het Passie Principe van Ron VorstenboschMijn gewaardeerde vriend en collega, merk- en communicatiestrateeg Ron Vorstenbosch, heeft een nieuwe passie gevonden: Passie!
Influencer marketing / 28 FEBRUARI 2012, 17:33:56 Ons hele budget gaat op aan korting…Ons hele budget gaat op aan korting... Of: hoe reken ik mezelf arm! Er is geen product meer te koop zonder korting. Geen retailer…
Merkstrategie / 20 FEBRUARI 2012, 12:40:33 De promotionele kundigheid van Albert HeijnOnderzoeksbureau Q&A vond uit dat de Muppets-actie van Albert Heijn de meest populaire supermarktcampagne van het moment was, gericht…
Reputatie & crisis / 3 FEBRUARI 2012, 08:29:01 Uit het archief: De winnende Elfstedentocht inhakers 1997Alweer meer dan 15 jaar geleden, op zaterdag 4 januari 1997 vond de tot nu toe laatste Elfstedentocht plaats. Daar werd door de de…
Programmatic / 27 NOVEMBER 2009, 11:08:37 Black Friday en Cyber Monday: grootste uitverkoop ter wereldRare jongens die Amerikanen. Eerst vieren ze met z’n allen Thanksgiving en eten en drinken zich helemaal ongans (beter: onkalkoens),…
Influencer marketing / 11 NOVEMBER 2009, 08:42:42 Inhaakreclame als randverschijnsel?Angst voor inhakers op de Olympische Winterspelen in Vancouver In de Telegraaf van 7 november griezelt Marcel Peereboom Voller bij de…
Customer Experience / 22 OKTOBER 2009, 11:39:39 Inhaken op Olympische Winterspelen in Vancouver?Vandaag is in Griekenland officieel de Olympische vlam ontstoken en begonnen aan een reis van 45000 km richting Vancouver.
Purpose Marketing / 30 JUNI 2009, 14:35:31 Kritiek op Esprix vanuit Sales Promotion brancheOoit begon de Esprix als combinatie van de DM prijzen van het oude Direct Marketing Instituut Nederland (DMIN) en de Sales Promotion…
Customer Experience / 19 JUNI 2009, 11:00:04 Heineken goed of fout?De Heineken examen advertentie (zie o.m. Telegraaf 19 juni) begint een traditie te worden. De meningen die ik signaleer zijn zeer verdeeld.…
Media / 18 JUNI 2009, 11:24:31 Bevooroordeelde mediaplanning?Mediaplanners hebben heel vaak geen objectief oog voor de feitelijke marketing-communicatiedoelstellingen en laten hun oren teveel hangen…