Design / 10 DECEMBER 2012, 16:40:09 Twitter is onbeheersbaarLaat ik beginnen met een open deur: klantcontact is cruciaal voor bedrijven. Organisaties zetten dan ook verschillende contactkanalen in om…
PR / 13 DECEMBER 2011, 09:59:48 Meneer de CEO, wees geen struisvogelDirecties zijn nog steeds niet overtuigd van de kracht en macht van sociale netwerken. Dat werd mij duidelijk tijdens het Executive Forum…
Design / 21 OKTOBER 2011, 13:56:14 Wat nou 1-1 interactie?!Met grote verbazing heb ik de blog van Danyl Bosomworth over Facebook gelezen. Uit onderzoek van Socialbakers blijkt dat slecht 5…
Programmatic / 27 SEPTEMBER 2011, 11:44:21 Content to the rescueBedrijven beantwoorden klantvragen onvoldoende op hun website. En dat terwijl de meeste gestelde vragen (FAQ) op een website het favoriete…
Craft / 25 MAART 2011, 09:00:01 Online klachtensites hebben geen toegevoegde waardeOnline klachtensites die bemiddelen tussen de consument en bedrijven schieten als paddenstoelen uit de grond. De klant kan gratis klagen,…
Influencer marketing / 22 DECEMBER 2010, 09:04:20 Wat Zappos kan, kan niet iedereenDe klant bepaalt zelf welke prijs hij wil betalen voor een product of dienst. En als hij vragen heeft, stelt hij die niet aan de…