Contentmarketing / 9 OKTOBER 2012, 15:54:46 Zijn klagende klanten eigenlijk teleurgestelde vrienden?Consumenten vertrouwen eerder het oordeel van een vreemde, dan van een marketeer. De invloed van (en focus op) ambassadeurs stijgt. Of het…
Merkstrategie / 4 MEI 2012, 14:00:24 NPS: meer dan een metricFrederik Reicheld komt naar Nederland. En dat is geen toeval, want zijn NPS groeit nog altijd sterk in populariteit. Maar waarom al die…
Reputatie & crisis / 14 DECEMBER 2011, 11:58:31 Loyalty Marketing 2012: Het moet spannender!Loyalty marketing is als vakgebied serieus in ontwikkeling. Ook de loyaliteitsprogramma’s worden steeds serieuzer. In veel gevallen te…
Digital transformation / 28 OKTOBER 2011, 07:32:05 Klantloyaliteit: B2B Marketeer is wakker gewordenDe B2B marketeer lijkt wakker geworden. Ontwaakt uit de droom dat hun klanten loyaal worden als we ze een fles wijn geven in december. Of…
Data & Insights / 29 AUGUSTUS 2011, 11:28:55 Bent u loyaal aan uw overtuiging of aan uw business case?Wij marketeers moeten net als iedereen verantwoording afleggen. En terecht. Maar hoe handelt u wanneer een plan goed voelt, de argumenten…
Digital transformation / 27 JUNI 2011, 09:10:41 Flying Blue or Flying Blind? De rol van zelfselectie binnen het loyaliteitsprogramma van KLMMet circa 17 miljoen leden is Flying Blue Europa's grootste frequent-flyer-programma. Een prestatie waar KLM trots op mag zijn. Maar hoe…