Carriere / 11 MAART 2009, 05:44:28 Erwin van Lun vertrektMet deze posting neem ik na bijna vier jaar afscheid van Molblog. Belangrijkste reden is mijn ambitie om vanuit uitvalbasis Sydney…
Media / 1 FEBRUARI 2009, 09:58:01 Marketing in beeldHeerlijk voor de zondagmorgen: marketing sinds de early days, tot vandaag in beeld. Wat ik zelf nog leuk zou vinden is de komende vijftig…
Gedragsverandering / 26 JANUARI 2009, 22:49:59 InShared geeft overwinsten terug aan consumentDe nieuwe schadeverzekeraar InShared is de eerste verzekeraar die overwinsten gegarandeerd terugbetaalt aan klanten. Het geld dat…
Media / 22 SEPTEMBER 2008, 11:05:00 Top15 Coolest WorldWide in Chinees en PortugeesTrendwatcher Carl Rohde stelt elke twee maanden een Top 15 Coolest World Wide samen. Dit keer zet hij in op zich snel ontwikkelende markten…
Design / 8 JULI 2008, 09:03:00 Top15 Coolest Worldwide door Carl RohdeTrendwatcher Carl Rohde heeft naast een wereldwijd netwerk van coolhunters, ook een aantal top trendwatchers in de wereld weten te…
Digital transformation / 11 JUNI 2008, 12:40:00 Google start strijd om faviconGoogle heeft sinds een kort een nieuwe favicon, een klein icoontje dat verschijnt in de adresbalk van de browser of die wordt getoond als…
Data & Insights / 15 MEI 2008, 21:01:00 Consumenten strijden om mooiste Hema TuneWarenhuis Hema heeft een eigen herkenbare tune, een eigen herkenbaar geluid. De Hema heeft nu mensen opgeroepen om deze tune na te spelen…
Data & Insights / 22 APRIL 2008, 15:51:00 Robert Cialdini: fascinatie, inspiratie en manipulatie!Op maandag 21 april gaf social psycholoog Robert Cialdini, auteur het briljante boek 'Invloed' (waar meer dan één miljoen exemplaren van…
Programmatic / 21 APRIL 2008, 21:00:00 Bedrijven grijpen massaal naar de chatbotsSinds 2005 heb ik hier op Molblog regelmatig geschreven over chatbots. Toch is het aantal bedrijven dat de stap aandurfde altijd heel klein…
Digital transformation / 14 JANUARI 2008, 07:33:00 Groei dialogen (chatbots) zet doorWie communiceert van mens tot mens weet dat een goed gesprek pas tot stand kan komen, als je goed naar elkaar luistert.