Media / 2 APRIL 2015, 15:39:34 Big data biedt ongekende mogelijkheden. Alleen is dat niet voldoendeDraaide big data tot voor kort om het verzamelen van gegevens, dankzij kunstmatige intelligentie kunnen we eindelijk gaan voorspellen.
Programmatic / 27 FEBRUARI 2015, 12:16:54 Zo leidt de bannermaffia de inkoper om de tuin. En dit wordt er tegen gedaanAdvertentiefraude, een groeiend probleem van € 8,2 miljard.
Purpose Marketing / 25 DECEMBER 2014, 15:30:50 De toekomst van gepersonaliseerde marketing is niet engConsumenten voelen zich maar al te vaak onbegrepen, onverschillig, ongeïnteresseerd of zelfs onprettig bij online advertenties.
Digital transformation / 29 SEPTEMBER 2014, 16:31:28 Het draait om de volledige customer journey, niet alleen last clickTegenwoordig zien adverteerders een rechtstreeks verband tussen een advertentie en de aankoop van een product. Veel adverteerders en…
Customer Experience / 28 JUNI 2014, 09:44:27 Location based marketing voor B2BDe potentie van location based marketing is groot, maar wordt nog lang niet volledig benut.
Programmatic / 11 APRIL 2014, 09:15:04 4 basis-aspecten van geautomatiseerd online adverterenEen van de hardst groeiende ontwikkelingen op het gebied van digital advertising, is geautomatiseerd online adverteren. En de groei is er…
Reputatie & crisis / 21 FEBRUARI 2014, 15:45:17 De ‘search engine marketeer’ - een nieuwe challenger voor display-advertising?De afgelopen jaren is de markt voor display-advertising sterk veranderd. Een onafhankelijk aantal verschillende soorten organisaties, met…
Programmatic / 29 JANUARI 2014, 10:46:12 Programmatic buying maakt de belofte van mobile waarVolgens een rapport van IAB maakte 85 procent van de adverteerders afgelopen jaar gebruik van programmatic buying. Het is dan ook geen…
Design / 10 JANUARI 2014, 10:38:07 Online advertising: Stop scammers. Nu!Adverteerders zijn niet de enigen die profiteren van de vooruitgang in de online marketingtechnologie, scammers doen dat ook.
Interne communicatie / 17 DECEMBER 2013, 15:56:53 Hoe verandert big data de rol van de moderne CMO?Wereldwijd proberen CMO’s de beste inzichten te vergaren uit de tsunami van online-consumentengegevens. Nu de advertentiewereld meer…