Campagnes / 27 SEPTEMBER 2019, 13:49:00 Waarom ik boos en diep verdrietig ben over de nieuwe Albert Heijn-campagneDit is dus het beeld van emancipatie volgens één van de grootste supermarkten van Nederland, verzucht Marjet Heins.
Media / 12 JULI 2019, 17:43:00 Het nieuws over het menselijk schild in Utrecht verdient geen podiumEen heel verdrietig bericht dat de media nooit had moeten halen.
Premium PR / 20 DECEMBER 2018, 22:32:00 4 stappen voor woordvoerders om media te monitoren en analyserenVan bron tot resultaat, hoe je de media-aandacht vangt en analyseert.
Premium PR / 20 DECEMBER 2018, 13:16:00 Hoe monitor je hoe je in de media komt? De tools vergelekenHoe houd je bij wat media online in print over de organisatie of een project publiceren? Pr-adviseur/trainer Marjet Heins ging op onderzoek.
Media / 9 JULI 2018, 09:36:44 NOS slaat volledig door met liveblog over de droogteGeen neerslag, en dat van minuut tot minuut. Met nieuws als: Belgen bellen vaker de brandweer.
Premium Reputatie & crisis / 27 MAART 2018, 11:52:26 Woordvoeren over beleid waar je tegen bent, 5 keuzes om te makenAls je ethische grenzen als persvoorlichter (bijna) bereikt worden
Programmatic / 19 FEBRUARI 2018, 21:14:39 Vast in Spanje door Transavia, gered door TeletekstHet orakel van de Nederlandse nieuwsvoorziening heeft altijd gelijk
Purpose Marketing / 15 JANUARI 2018, 18:08:34 Hoe je iemand in 6 stappen brieft voor een interview op cameraMet een briefing voor een 'optreden' in DWDD
Purpose Marketing / 30 OKTOBER 2017, 11:14:04 De TV-overval met camera’s is schandalig en oneerlijk tegen woordvoerdersPest-items hebben niks met hoor en wederhoor te maken
Influencer marketing / 20 OKTOBER 2017, 17:19:59 Woordvoerders, onze functie zit in een identiteitscrisis!Overpeinzingen bij een onderzoek