Carriere / 8 JULI 2014, 19:49:04 IKEA jaagt enthousiaste klanten tegen zich in het harnas, Fiskars & Action weten wel hoe het moetMaak je klanten niet boos, en je meest enthousiaste klanten al helemaal niet!
Carriere / 10 NOVEMBER 2013, 17:49:31 ‘Erken, vier en communiceer de stem van de medewerker’Social Business-transformatie, een prakijkcase
Customer Experience / 31 AUGUSTUS 2013, 14:04:58 Enthousiasme laten werkenKosten besparen, meer impact én overtuigingskacht!
Design / 20 APRIL 2013, 12:43:25 Hoe zet je jouw organisatie en fans in vuur en vlam?Flame, Flow, Flood. Rond deze ‘enthousiasme management-trilogie’ schreef Chief Enthusiasm Officer van Blauw Research Rijn Vogelaar…
Carriere / 7 AUGUSTUS 2012, 07:57:06 Samen wordt alles beter, ook in jouw bedrijfSocial media is meer dan online reputatiemanagement en klantcontact. Slimme bedrijven benutten ook de kansen voor de interne organisatie.…
Carriere / 27 JANUARI 2012, 23:22:31 Wat je wint met een vertrouwd gezichtMarketingexpert Rohid Bhargava, auteur van ‘Persoonlijkheid niet inbegrepen’, zag het vier jaar geleden al aankomen. De deze week…
PR / 30 DECEMBER 2011, 11:18:15 Je twitteraccount of je reputatie?Wie is eigenaar van een twitteraccount? Het bedrijf namens welke een medewerker tweet of de medewerker zelf? De rechtzaak die het…
Media / 15 JUNI 2011, 10:00:00 Social Business: oude wijn in nieuwe zakken?De laatste dagen verschijnen er steeds meer blogposts over: Social Business. De ene blogger ziet het als het ‘eindelijk volwassen…
Data & Insights / 27 JANUARI 2011, 19:24:03 Trend 4 PIM Trend Report: Total EngagementHet Platform Innovatie in Marketing (PIM) presenteerde afgelopen dinsdag zijn nieuwe trendrapport. In opdracht van het kennisnetwerk op…