Design / 5 NOVEMBER 2013, 12:46:10 Overleven als marketeer in 2020De wereld verandert. En globalisatie en digitalisering drukken hun stempel op onze wereld. Veranderingen volgen elkaar veel sneller op dan…
Customer Experience / 20 SEPTEMBER 2013, 10:00:20 Gekruist bestek voor het Rode KruisEr zijn meerdere manier om je bestek na een diner neer te leggen. Het Rode Kruis in Polen heeft daar vorige week een nieuwe variant aan…
Premium Contentmarketing / 18 SEPTEMBER 2013, 09:34:25 Dan Ariely: Iedereen is oneerlijkEen interview met Dan Ariely, onderzoeker in gedragseconomie. Ariely onderzoekt het irrationele gedrag van de mens. Wat is de…
Premium Customer Experience / 13 SEPTEMBER 2013, 14:30:48 ZiekenhuiscommunicatiePrangende zaken? Hanneke Verburg (Winkelman & Van Hessen) schrijft er een brief over. Aan Rocco Mooij, hoofdredacteur van Communicatie. Of…
Premium PR / 13 SEPTEMBER 2013, 14:30:48 ZiekenhuiscommunicatiePrangende zaken? Hanneke Verburg (Winkelman & Van Hessen) schrijft er een brief over. Aan Rocco Mooij, hoofdredacteur van Communicatie. Of…
Premium Contentmarketing / 7 NOVEMBER 2012, 09:14:24 Blauwe Boek aangeboden aan prof. dr. Anne van der MeidenGisteren is het 1e ex van het Blauwe Boek aangeboden aan prof. dr. Anne van der Meiden. Het handboek PR oftwel Blauwe Boek is een traditie…
Premium Craft / 23 MEI 2012, 08:44:27 Onderzoek banken rond beursgang FacebookAmerikaanse toezichthouders stellen een onderzoek in naar geruchten over banken die vlak voor de beursgang van Facebook negatieve…
Premium Customer Experience / 7 MAART 2011, 15:39:00 Verandercommunicatie en inspirerend leiderschap in éénWaarom moet iedereen naar jouw verhaal komen luisteren? ‘Kom vooral als je iemand wilt ontmoeten die haar praktijkervaring en…
Premium Interne communicatie / 19 OKTOBER 2010, 12:49:00 Notebook met Bas Welling/WefilmBas Welling van Wefilm geldt samen met zijn broer als een van de grotere talenten die de Nederlandse reclame wereld kent. Recent Cannes nog…
Premium Influencer marketing / 11 OKTOBER 2010, 10:46:00 Crisis-pr 2.0Workshopleider Charles Huijskens: ‘Een kenmerk van een echte crisis is dat het ondenkbare gebeurt. Dat kun je niet voorkomen. Maar als…