SnappCar, SnappCrowd

"In 2014 gaan we veel nieuwe initiatieven zien á la SnappCar” staat in de Adformatie van januari. Opvallend, omdat SnappCar nog maar iets meer dan 2 jaar in de markt is.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Ze worden nu in een adem genoemd samen met het wereldwijde huizendeelplatform , hun grote voorbeeld, en de snel opkomende peer-to-peer taxiservice

is klaar voor de volgende stap. En hier willen zij de crowd bij betrekken. Een logische en mooie stap in hun ontwikkeling. Niet voor niets is het thema van het volgende &;Het evangelie van het delen&;. Zo bouw je een merk anno 2014. 

1% minder auto’s in Europa is de missie van SnappCar. Gebruik makend van de verschuiving van bezit naar gebruik, de challenge van de status quo in autobezit, en wellicht ook met het economische klimaat in de rug, is SnappCar helemaal van plan deze ambitieuze BHAG (grote harige doelstelling - u weet wel) waar te maken. Dat moet leiden tot minder CO2 uitstoot, meer sociale cohesie en meer autonomie in de markt.

De volgende stap voor SnappCar is Europa. Oprichters Victor van Tol en Pascal Ontijd willen het concept dit jaar in Duitsland en Groot-Britannië van de grond krijgen. Via willen ze minimaal 100.000 euro ophalen en het liefst meer.  Ook hier is het doel niet alleen geld ophalen.. “Wij willen de crowd, de SnappCrowd, betrekken bij onze plannen om de binding met onze fans te versterken!” stellen de heren.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie